Dispoziție a autorității executive

Nr. 16 / 14.03.2025
Caracter normativ

Dispoziție

privind convocarea în şedinţă ordinară a consiliului local al comunei Gurasada, pentru data de 21 martie 2025

Inițiator proiect

Silviu NAN

Primarul comunei

Stare

Dispoziție

emisă

contrasemnată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

14 Martie 2025

Dispoziție

România

România

Județul Hunedoara

primarul comunei Gurasada

Dispoziția

nr. 16 din 14.03.2025

privind convocarea în şedinţă ordinară a consiliului local al comunei Gurasada, pentru data de 21 martie 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. -temeiul prevederilor art. 133, alin. (1), coroborat cu art. 134 alin.1. lit.  a) și alin. (5), art.196 alin.(1)  lit.  b), art. 197 alin. (1) și alin.  (4)-(5), precum și art.243 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. -referatul secretarului general al comunei, cu nr.47/41 din  14.03.2025;

Luând act de:

  1. ...
  2. ...

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul comunei Gurasada

emite următoarea dispoziție.

Art.1-Convoacă consiliul local al comunei Gurasada în şedinţă ordinară, pentru data de   21 martie  2025 , ora 10 00, care va avea loc în sala de şedinţe a Consiliului local al comunei Gurasada, având  următoarea: 

ORDINE DE ZI :

  1. Proiect de hotărâre cu nr.3 din 17.01.2025 privind aprobarea Strategiei de Dezvoltare a serviciilor sociale acordate la nivelul comunei Gurasada, pentru perioada 2025 -2034, iniţiat de  domnul ing. Silviu NAN  primarul comunei;
  2. Proiect de hotărâre cu nr.4 din 17.01.2025 privind aprobarea planului anual de acţiuni privind serviciile sociale finanţate din bugetul comunei Gurasada, pentru anul 2025, iniţiat de  domnul ing. Silviu  NAN primarul comunei;
  3. Proiect de hotărâre  cu nr.9/26.02.2025 privind aprobarea bugetului comunei Gurasada  pe anul 2025, iniţiat de  domnul ing. Silviu  NAN primarul comunei;
  4. Proiect de hotărâre  cu nr.10 din 10.03.2025 privind aprobarea  valorificării masei lemnoase în volum  total de 81,58 mc, din fondul forestier proprietatea publică a comunei Gurasada şi a preţului de pornire la licitaţie/negociere pentru masă lemnoasă pe picior, prin licitaţie publică  organizată de administratorul fondului forestier, pentru anul de producție 2025, iniţiat de   domnul ing. Silviu NAN primarul comunei;
  5. Diverse.

Art.2.-Proiectul  de hotărâre va fi înmânat  consilierilor locali odată cu invitația la ședință, consilierii locali pot formula amendamente asupra proiectului de hotărâre înscris  pe ordinea de zi.

Art.3.-Proiectul  de hotărâre înscris pe ordinea de zi a fost transmis  spre avizare următoarelor comisii de specialitate:

-Comisia  de  specialitate pentru agricultură, activități economico-financiare, buget finanţe, administrarea  domeniului public şi privat, amenajarea teritoriului și urbanism;

-Comisia  de   specialitate pentru învăţământ, sănătate și activități sportive, activități social – culturale, culte , muncă familie și protecție socială;

-Comisia  de   specialitate pentru protecţie mediu   și turism, administrarea serviciilor publice furnizate cetăţenilor, juridică și de disciplină;

Art.4.-Prezenta dispoziţie se poate contestă potrivit termenelor prevăzute de Legea  nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.5.-Prezenta dispoziţie se comunică către: Prefectul județului Hunedoara, secretarului general al comunei, se va aduce la cunoştinţa publicului prin afişare la sediul consiliului local Gurasada, se publică pe pagina de internet a instituției la  adresa: www.comunagurasada.ro, monitorul oficial local şi se transmite consilierilor locali alături de invitaţia scrisă.

PRIMARUL COMUNEI GURASADA

Silviu NAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI GURASADA

Samuil BISTRIAN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare emiterii dispoziției autorității executive nr. 16 / 14.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Semnarea dispoziției 14.03.2025
2 Data până la care dispoziția trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 27.03.2025
3 Comunicarea către prefectul județului 25.03.2025
4 Aducerea la cunoștință publică 14.03.2025
5 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 14.03.2025

Anexe