Nr. 4 / 31.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind stabilirea domeniilor serviciilor publice și locurile în care contravenienții de la nivelul comunei Jitia, judeţul Vrancea, vor presta activități în folosul comunității în anul 2025

Inițiator proiect

Ion PĂUN

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Vrancea

Consiliul Local al comunei Jitia

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 4 din 31.01.2025

privind stabilirea domeniilor serviciilor publice și locurile în care contravenienții de la nivelul comunei Jitia, judeţul Vrancea, vor presta activități în folosul comunității în anul 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

    1. art. 2 și art. 16 din  O.G. nr. 55/2002 privind regimul juridic al sancţiunii prestării unei activităţi în folosul comunităţii,  cu modificările şi completările ulterioare;

Luând act de:


  1. proiectul de hotaărâre și referatul de aprobare   înaintate de catre domnul Păun Ion – primarul comunei Jitia;
  2.  avizul favorabil al comisiilor  de specialitate a consiliului local, dat proiectului de hotarare respectiv ;
  3.  raportul compartimnetului de specialitate

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei jitia

întrunit în a 3-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

          Art.1.  Se stabilesc domeniile serviciilor publice și locurile în care  contravenienții de la nivelul comunei Jitia, judeţul Vrancea, vor presta activități în folosul comunității, după cum urmează :

1. Rețelele  publice de alimentare cu apă 

  • a)      lucrări de igienizare a terenului aferent  bazinelor de captare/filtrare a apei;
  • b)      lucrări de săpături la conducta de alimentare cu apă, atunci cand este necesar.

2. Întreținerea drumurilor de interes local

  • a)    decolmatarea șanțurilor și rigolelor;
  • b)   împrăștiat balast;

3. Instituții publice din comuna Jitia

  • a)      activități de igienizare a curților interioare aferente unităților de învățământ, dispensare, puncte sanitare, camine culturale, sediu primarie;
  • b)      alte acțiuni de gospodărire ( tăiat  și așezat lemne foc,etc );
  • c)      întreținere și reparații garduri  de la instituții publice;
  • d)      curățat coșuri de fum;
  • e)      efectuat zugrăveli ;

4. Acțiuni de igienizare a pășunilor comunale  și albiei Râului Rm.Sărat  .

     a) curățat islazul comunal;

     b)decongestionat albia Râului Rm.Sărat  de PET-uri și gunoi menajer; .

5. Lucrări de legatorie arhivă si alte acțiuni administrative.

   Art.2. Se desemnează responsabil  pentru ținerea evidenței efectuării orelor de muncă în folosul

comunității de către contravenienții care au obligația prestării unei activități în acest sens, domnul Zamfiroiu Vasile, viceprimarul comunei, care va întocmi un program de lucru, va stabili conţinutului activităţii ce urmează să fie prestată și va asigura instructajul privind normele de protecție a muncii .

   Art.3. Prevederile  prezentei  hotărâri   vor  fi aduse  la îndeplinire de către  primarul comunei, iar  secretarul   comunei   se  va   îngriji  de  publicitate   și comunicare  instituțiilor  și  persoanelor   interesate.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Dobrița FIFERE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI JITIA,

Aristița NEACȘU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 4 / 31.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 4 / 31.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 31.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 13.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 10.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu