Nr. 6 / 31.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea modificării organigramei și statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și ale serviciilor aflate sub coordonarea Consiliului local al comunei Livezile, începând cu 01.02.2025

Inițiator proiect

Traian SIMIONCA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Bistrița-Năsăud

Consiliul Local al comunei Livezile

Comuna Livezile

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 6 din 31.01.2025

privind aprobarea modificării organigramei și statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului comunei Livezile și ale serviciilor aflate sub coordonarea Consiliului local al comunei Livezile, începând cu 01.02.2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a)  prevederile art. 121 alin. (1) și alin. (2) din Constituția României

b) prevederile art. 3 punct 1 al Cartei europene a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15.10.1985 ratificată prin Legea nr.199/1997

c) prevederile art. 7 alin. (2) din Codul civil al României, adoptat  prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările și completările ulterioare

d) prevederile art. 129 alin. (1), (2) lit. a), alin. (3) lit. c)  din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului României nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare

Ținând cont de:

  1. prevederile art. 402 alin. (1^1) și ale art.  409 alin. (1), (2), (3) lit.  b) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului României nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Adresa nr. I C 6191/28.03.2024 a Instituției Prefectului județul Bistrița - Năsăud privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru anul 2023, înregistrată la primăria comunei Livezile sub nr. 4196/10.04.2024
  3. necesitatea modificării la un nivel superior, din grad principal, în grad superior, a funcției publice de execuție, vacante, în cadrul Compartimentului resurse umane,   relații publice, registratura, monitorizarea procedurilor administrative

Luând act de:

  1. Raportul de aprobare a proiectului de hotărâre nr.6/31.01.2025, întocmit de primarul comunei Livezile și înreg. sub nr. 1008/31.01.2025
  2. Referatul Compartimentului de specialitate cu privire la proiectul de hotărâre nr. 6/31.01.2025, înreg. sub nr. 1009/31.01.2025
  3. Avizele favorabile ale Comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Livezile

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei livezile

întrunit în a 3-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. Se aprobă începând cu 01.02.2025, modificarea organigramei aparatului de specialitate al primarului comunei Livezile și a serviciilor coordonate de Consiliul local al comunei Livezile, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.

Art.2. Se aprobă începând cu 01.02.2025, modificarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului comunei Livezile și al serviciilor coordonate de Consiliul local al comunei Livezile ,conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.

Art.3. Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire prin grija primarului comunei Livezile şi a Compartimentului resurse umane,  relații publice, registratura, monitorizarea procedurilor administrative din cadrul Primăriei comunei Livezile.

 Art.4. Prezenta hotărâre se comunică de Secretarul general, prin Compartimentul resurse umane,  relații publice, registratura, monitorizarea procedurilor administrative, cu :

          -Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici ;

          -Instituţia Prefectului-judeţul Bistriţa Năsăud ;

          -Primarul comunei Livezile ;

          - Compartimentelor resurse umane,  relații publice, registratura, monitorizarea procedurilor administrative și aisistență socială, autoritate tuelară

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Andreea PALALOGOȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI LIVEZILE,

Emanuela-Corina-Marilena MIHALACHI

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 6 / 31.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 6 / 31.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 31.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 13.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 10.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu