Nr. 6 / 29.01.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind desemnarea presedintelui de sedinta pentru lunile februarie , martie respectiv aprilie 2025

Inițiator proiect

Ciprian-Marian NICU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Dolj

Consiliul Local al comunei Măceșu de Sus

Comuna Măceșu de Sus

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 6 din 29.01.2025

privind desemnarea presedintelui de sedinta pentru lunile februarie , martie respectiv aprilie 2025

Consiliul Local al comunei Macesu de Sus , judetul Dolj, intrunit in sedinta ordinara  in data de  29.01.2025;

Avand in vedere:

a) Proiectul de hotarare   privind desemnare presedinte de sedinta al Consiliului Local Macesu de Sus pentru lunile FEBRUARIE , MARTIE respectiv APRILIE  2025, inregistrat la nr.232 /21.01.2025;

b) raportul de specialitate   nr.230/21.01.2025  întocmit de secretarul general delegat al UAT Macesu de Sus;

b) referatul de aprobare nr.231/21.01.2025, prin care se propune desemnarea preşedintelui de şedinţă al Consiliului Local al comunei Macesu de Sus , pentru perioada februarie , martie   respectiv aprilie  2025

c) raportul de specialitate   nr.230 /21.01.2025  întocmit de secretarul general al UAT Macesu de Sus ;

     In conformitate cu prevederile art.123alin (1)coroborat cu art. 196 alin. (1) lit a)   din OUG nr. 57/2019 ,  privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

 

HOTARASTE

    Art.1. Se desemneaza ca presedinte de sedinta al Consiliului Local al comunei Macesu de Sus ,domnul consilier CHIRIAC DANUT  , pe lunile februarie,martie, respectiv aprilie  2025.

Art. 2.Prezenta hotarare va fi adusa la cunostinta publica prin grija secretarului general al UAT Macesu de Sus si va fi comunicata Institutiei Prefectului Judetului Dolj.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Adrian SEGARCEANU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MĂCEȘU DE SUS,

Mihaela-Georgiana CIRCIU

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 6 / 29.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii deschis
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 5
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 9
2 Numărul consilierilor locali în funcție 9
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 9
4 Numărul voturilor „PENTRU” 8
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 6 / 29.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 29.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 11.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 10.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 17.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu