Art. 1 Se aprobă Raportul privind situația gestionării și inventarierii patrimoniului Municipiului Marghita la sfârșitul anului 2024 , conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2 Prezenta hotărâre se comunică cu : Instituția Prefectului Județului Bihor, primarul Municipiului Marghita, Serviciul buget-contabilitate, salarizare și resurse umane , afișare pe site-ul instituției www.marghita.ro, secțiunea Monitorul Oficial local, la dosar.
Hotărârea Consiliului Local
Nr. 39
/
25.03.2025
Caracter individual HOTĂRÂRE
privind aprobarea Raportului privind situația gestionării patrimoniului public și privat al Municipiului Marghita și al inventarierii acestuia pe anul 2024
Stare
Hotărâre
adoptată
Hotărâre
România
Județul Bihor
Consiliul Local al municipiului Marghita
HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL
Nr. 39 din 25.03.2025
privind aprobarea Raportului privind situația gestionării patrimoniului public și privat al Municipiului Marghita și al inventarierii acestuia pe anul 2024
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
- prevederile art.7 din Legea contabilității nr.82/1991, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile OMF nr.2861/09.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
- prevederile art.129 ,alin .(2), lit. c), atr.289 alin.(1) și al art.357 alin.(4), din O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ ,cu modificările și completările ulterioare;
Ținând cont de:
- referatul de aprobare al Primarului Municipiului Marghita nr. 2873 din 19.03.2025 în calitate de inițiator al proiectului de hotarâre pentru aprobarea Raportului privind situația gestionării și inventarierii patrimoniului public și privat al Municipiului Marghita la sfârșitul anului 2024;
- raportul de specialitate înregistrat cu nr. 2874 din 19.03.2025, întocmit la Serviciul buget-contabilitate, salarizare și resurse umane;
- Procesul verbal nr.148/09.01.2025 încheiat de către Comisia Centrală de Inventariere constituită prin dispoziția primarului nr. 760/28.11.2024 privind constituirea comisiilor de inventariere în vederea efectuării inventarierii patrimoniului Municipiului Marghita la sfârșitul anului 2024;
- avizul favorabil al Comisiei buget finanțe și administrare a domeniului public și privat;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul local al municipiului marghita
întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,
Szabolcs BARCZAG
CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:
SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI MARGHITA,
Cornelia DEMETER
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 39 / 25.03.2025 |
|||
|---|---|---|---|
| PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ | Vot prin ridicarea mâinii individual | ||
| HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL | |||
| 0 | Hotărâre care se adoptă cu votul: majorității absolute a consilierilor locali în funcție |
Voturi necesare | 9 |
| 1 | Numărul consilierilor locali, potrivit legii | 17 | |
| 2 | Numărul consilierilor locali în funcție | 17 | |
| 3 | Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii | 17 | |
| 4 | Numărul voturilor „PENTRU” | 17 | |
| 5 | Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” | Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. | 0 |
| 6 | Numărul voturilor „ABȚINERE” | 0 | |
| 7 | Numărul consilierilor locali care absentează motivat | 0 | |
| 8 | Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat | 0 | |
| 9 | Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot | 0 | |
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 39 / 25.03.2025 |
||
|---|---|---|
| Nr. crt. |
OPERAȚIUNI EFECTUATE | Data |
| 0 | 1 | 2 |
| 1 | Adoptarea hotărârii | 25.03.2025 |
| 2 | Comunicarea către primar | |
| 3 | Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii | 07.04.2025 |
| 4 | Comunicarea către prefectul județului | 01.04.2025 |
| 5 | Comunicarea către persoanele cărora li se adresează | |
| 6 | Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu | |