Nr. 51 / 30.04.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea ordinii de zi a ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Marghita din 30 .04. 2025

Inițiator proiect

Zsolt DEMIÁN

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al municipiului Marghita

Municipiul Marghita

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 51 din 30.04.2025

privind aprobarea ordinii de zi a ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Marghita din 30 .04. 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- art. 135 alin.(7) și alin. (8) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

-  proiectul ordinii de zi pentru  ședința ordinară convocată în data de 30.04.2025 prin  Dispoziția   Primarului nr. 266 din   24.04. 2025;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului marghita

întrunit în a 6-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1 - Se aprobă ordinea de zi cu următoarele puncte:
1. Proiect de hotărâre privind rectificarea   bugetului consolidat de venituri și cheltuieli al unității administrativ teritoriale Municipiul Marghita, județul Bihor pe anul 2025, aprobat prin HCL nr. 48 din 27.03.2025
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia  buget finanțe și administrarea domeniului public și privat 

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea bilanțului contabil, respectiv analiza situației financiare la 31.12.2024 a  Serviciului  Public de Alimentare cu Apă, Canalizare și Salubrizare 
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia  buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al Serviciului Public de Alimentare cu Apă, Canalizare și Salubrizare Marghita, pe anul 2025
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia  buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea convențiilor definitive, pentru acordarea de servicii de asistență socială încheiate între Consiliul Local al Municipiului Marghita și Asociația „Caritas Catolica” Oradea-Filiala Marghita , între Consiliul Local al Municipiului Marghita și Fundația Creștină „Elim” pentru anul 2025
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia  buget finanțe și administrarea domeniului public și privat și Comisia social-cultural, tineret, sport, învățământ, sănătate, culte

5.Proiect de hotărâre  privind stabilirea  domeniilor  de activități și a locurilor în care persoanele care au săvârșit infracțiuni   sau care au fost sancționate   contravențional  vor presta muncă  neremunerată   în folosul comunității, ca obligație stabilită  de către instanța de judecată
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia  buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

6. Proiect de hotărâre pentru aprobarea  raportului   privind  stadiul de înscriere a datelor în registrul agricol pe trimestrul I al anului 2025 și  stabilirea unor  măsuri pentru eficientizarea înscrierii  datelor și ținerea la zi a Registrului agricol 
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia turism, agricultură, mediu

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Programului de Acțiune Comunitară (PAC) implementat de Primăria Municipiului Marghita – Direcția de Asistență Socială, pentru prevenirea și combaterea riscului de sărăcie și excluziune socială pentru anul 2025
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia social-cultural, tineret, sport, învățământ, sănătate, culte și Comisia juridică, dezvoltare regională, integrare europeană, cooperare transfrontalieră

8. Proiect de hotărâre    privind aprobarea indexării  la nivelul Municipiului Marghita,  a impozitelor și taxelor locale și altor taxe asimilate acestora, precum și amenzi, pentru anul fiscal 2026, cu rata inflației de  5, 6 %
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia de buget finanțe și administrare a domeniului public și privat

9.Proiect de hotărâre pentru aprobarea planului de amplasament și delimitare a unui imobil  în suprafață de  4137 mp.  str. I. L. Caragiale în vederea constituirii unui număr cadastral nou și înscrierea în CF a domeniului privat 
Inițiator: primar Zsolt DEMIÁN
Raport de avizare: Comisia buget-finanțe și administrarea domeniului public și privat 
10. Proiect de hotărâre pentru aprobarea planului de amplasament și delimitare a unui imobil   în suprafață de 950 mp , teren intravilan sat Cheț , în vederea constituirii unui număr cadastral nou și înscrierea în CF  a domeniului privat 
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare : Comisia de buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

11. Proiect de hotărâre pentru aprobarea planului de amplasament și delimitare a unui imobil   în suprafață de  56 mp. , str. Salcâmilor, în vederea constituirii unui număr cadastral  nou și înscrierea în CF a domeniului privat
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare : Comisia de buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

12. Proiect de hotărâre pentru aprobarea planului de amplasament și delimitare a unui imobil în suprafață de 458 mp. str. Aleea Înfrățirii în vederea constituirii unui număr cadastral  nou și înscrierea în CF a domeniului privat
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare : Comisia de buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

13.Proiect de hotărâre privind reglementarea din punct de vedere juridic a unor terenuri  situate în intravilanul Municipiului Marghita 
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare : Comisia de buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

14. Proiect de hotărâre privind preluarea în proprietatea UAT Municipiul Marghita și înscrierea în domeniul public a terenului , în cotă de 1/3  din suprafața   totală de 1224 mp, înscrisă pe nr. cad. 118  , CF nr. 100120 Marghita. 
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare : Comisia de buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

15.Proiect de hotărâre privind actualizarea indicatorilor tehnico-economici și de cofinanțare, rezultați în urma finalizării proiectului tehnic  pentru obiectivul de investiții  „Asigurarea infrastructurii  pentru transportul verde în Municipiul Marghita -ITS și/sau alte infrastructuri TIC”  
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare : Comisia de buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

16.Proiect de hotărâre privind actualizarea indicatorilor tehnico-economici, rezultați în urma finalizării proiectului tehnic pentru obiectivul de investiți „Dotarea și modernizarea Liceului teoretic Horvath Janos Marghita- construire sala de sport și amenajări  exterioare”
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare : Comisia de buget finanțe și administrarea domeniului public și privat

17.Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei, a statului de funcții, a Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului Municipiului Marghita și a celorlalte instituții subordonate 
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare : Comisia juridică , dezvoltare regională, integrare europeană, cooperare transfrontalieră și Comisia de buget finanțe

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții al Spitalului Dr. Pop Mircea Marghita pe anul 2025 
Inițiator: primar Zsolt Demian 
Raport de avizare :Comisia juridică , dezvoltare regională, integrare europeană, cooperare transfrontalieră

19. Probleme curente 

Art.2 Prezenta hotărâre se aduce la cunoștința locuitorilor Municipiului Marghita prin afișare pe site-ul primăriei www.marghita.ro la secțiunea Monitorul Oficial local.  

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Szabolcs BARCZAG

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI MARGHITA,

Cornelia DEMETER

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 51 / 30.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 17
2 Numărul consilierilor locali în funcție 17
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 16
4 Numărul voturilor „PENTRU” 16
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 51 / 30.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.04.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 15.05.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 07.05.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 14.05.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu