Nr. 3 / 11.02.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind includerea de noi mijloace fixe in Anexa V(Lista bunurilor proprietate publică) a Contractului de Delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apa si canalizare

Inițiator proiect

Ionel LUPU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Mașloc

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 3 din 11.02.2025

privind includerea de noi mijloace fixe in Anexa V(Lista bunurilor proprietate publică) a Contractului de Delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apa si canalizare

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- prevederile Legii nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi  publice;

- prevederile Legii nr. 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare cu modificarile si completarile ulterioare;    
 Ținând cont de:

- PV nr. 175/28.01.2025 prin care s-au predat Lista bunurilor realizate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare “Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Timiș, în perioada 2014-2020” predate-primite de catre Aquatim SA catre UAT Masloc;

- prevederile art. 8 si 10 din Contractul de Delegare a gestiunii serviciilor publice       de alimentare cu apă şi de canalizare nr. 932/19.01.2010  încheiat între  Aquatim SA şi Asociaţia de dezvoltare Intercomunitară apă-canal Timiş ;

- Hotărârea Consiliului Local nr.4 din 26.01.2011,privind aprobarea delegării gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare în comuna Masloc prin atribuire directă operatorului regional  AQUATIM SA Timişoara;

            În conformitate cu prevederile art. 297, alin.1 lit.a si anexa 4, art.129,alin2 lit.c,d. aliniat 6 litera a, aliniat 7, litera n. din Codul Administrativ aprobat prin OUG 57din 2019;

            În temeiul art  139 alin.3 lit.g din Codul Administrativ aprobat prin OUG 57din 2019;

 

                                           HOTĂRĂŞTE:

 

Art.1.(1) Se aprobă transmiterea spre administrare şi folosinţă a   mijloacelor fixe din anexa la prezenta hotărâre si a terenurilor aferente acestora, către Aquatim SA   pentru a completa Anexa V „Lista cu bunurile proprietate publică transmise operatorului” la Contractul de Delegare a serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare nr. 932/19.01.2010 încheiat între Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Apă - Canal Timis şi Aquatim S.A.

           (2) Mijloacele  fixe cuprinse in Anexa la prezenta hotarare sunt de natura domeniului public si sunt realizate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare “Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Timiș, în perioada 2014-2020” predate-primite de catre Aquatim SA catre UAT Masloc;

Art. 2.   Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Compartimentul Contabilitate din cadrul primariei comunei Mașloc.

Art.3. Prezenta hotărâre se comunică:

- Institutiei Prefectului – Judet Timis;

- Primarului comunei Mașloc

-Compartimentului contabilitate;

-Aquatim SA

- Cetatenilor prin afisare

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Augustin CONEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MAȘLOC,

Cornel-Daniel SZIGETI

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 11.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 5
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 8
4 Numărul voturilor „PENTRU” 8
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 2
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 11.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 11.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 24.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 13.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 16.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu