Nr. 8 / 25.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind prioritatea alocării resurselor de materiale lemnoase din pădurea proprietate publică a Comunei Mașloc, necesare încălzirii locuințelor

Inițiator proiect

Ionel LUPU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Mașloc

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 8 din 25.03.2025

privind prioritatea alocării resurselor de materiale lemnoase din pădurea proprietate publică a Comunei Mașloc, necesare încălzirii locuințelor

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

-prevederile art. art.110 alin(1) lit.c) din Legea nr.331/2024 privind codul silvic;

Ținând cont de:

-necesitatea protejării fondului forestier proprietatea comunei Mașloc și asigurarea unui acces echitabil pentru locuitorii comunei;

-prevederile HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica

Luând act de:

-Referatul de aprobare al inițiatorului proiectului de hotărâre 

- Raportul compartimentului de specialitate asupra proiectului de hotărâre aferent

În temeiul prevederilor art.129 (1), (2) lit.c) coroborat cu prevederile art. 139 alin. (3) lit. g), respectiv art.196 (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

adoptă următoarea 

HOTĂRÂRE

Art. 1 Se aprobă prioritatea alocării resurselor de materiale lemnoase din padurea proprietate publică a Comunei Mașloc, necesare încălzirii locuințelor cetățenilor din comuna Mașloc.

Art. 2 Se exceptează de la prevederile Art. 1 următoarele situații:

  1. contractele deja încheiate până la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri;
  2. cazurile speciale, aprobate de Consiliul Local, pe baza unor criterii bine definite.

            Art.3 Prezenta hotărâre se comunică către:

                        -Instituţia Prefectului - Judeţul Timiş,

                        -Primarului com. Mașloc

-Ocolului Silvic Stajarul, Recaș

                        -Se face publică pe www.comunamasloc.ro.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Augustin CONEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MAȘLOC,

Cornel-Daniel SZIGETI

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 8 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 8 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 14.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 23.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu