Art. 1 – (1) Se aproba ca în anul 2025, pe perioada desfasurarii cursurilor școlare, preșcolarilor și elevilor înscriși la Scoala Gimnazială Ostrov, să li se acorde zilnic, cu titlu gratuit, suport alimentar constând într-o masă caldă, în regim de catering, servită în sala de clasă, în limita unei valori zilnice de 15 lei/ beneficiar, inclusiv taxa pe valoarea adaugata.
(2) La cererea motivată a elevului major/ părintelui/ reprezentantului legal/ ocrotitorului legal, formulată în scris şi însoţită, după caz, de un document justificativ, înregistrată la secretariatul unităţii de învăţământ, preşcolarii şi elevii care, din considerente de natură medicală sau religioasă, au restricţii alimentare beneficiază de masă sănătoasă adecvată situaţiei acestora, în limita valorii zilnice prevazute la alin (1).
Art. 2 - Se aproba normele procedurale interne pentru organizarea si desfasurarea propriilor proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica ce au ca obiect Servicii sociale si alte servicii specifice, prevazute în anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind Achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, conform anexei la prezenta hotarare, parte integranta din aceasta.
Art. 3 - Primarul Comunei Ostrov, prin aparatul de specialitate, va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotãrâri.
Art. 4 - Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţă publică şi se comunică prin grija secretarului general al comunei Instituției Prefectului- Județul Tulcea, Primarului comunei Ostrov, Compartimentului financiar contabil și resurse umane și se publică pe pagina de internet a instituției www.primariaostrovtulcea.ro.
Prezentul proiect de hotarare va fi supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta din 27.02.2025.