Nr. 14 / 26.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind acordarea a unui mandat special, acordat expres Dlui. NEACȘU Gabriel (reprezentantul din AGA) in vederea exercitarii dreptului la vot in cadrul sedintei AGA a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara a Infrastructurii de Deseuri Menajere din data de 31.03.2025, privind tarifele aplicabile in Sistemul de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Tulcea, incepand cu data de 01.04.2025

Inițiator proiect

Gabriel NEACȘU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Ostrov

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 14 din 26.03.2025

privind acordarea a unui mandat special, acordat expres Dlui. NEACȘU Gabriel (reprezentantul din AGA) in vederea exercitarii dreptului la vot in cadrul sedintei AGA a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara a Infrastructurii de Deseuri Menajere din data de 31.03.2025, privind tarifele aplicabile in Sistemul de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Tulcea, incepand cu data de 01.04.2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile art.10 din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  2. Prevederile art.13 alin.3 lit.e) din HG 855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru si a statutului-cadru ale asociatiilor de dezvoltare intercomunitara;
  3. Prevederile art.16, alin. (3) lit.e) si ale art.21 alin.1 din Statutul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara a Infrastructurii de Deseuri Menajere Tulcea;

Ținând cont de:

  1. Adresa Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara a Infrastructurii de Deseuri Menajere Tulcea nr. 275/20.03.2025, prin care se solicita aprobarea tarifelor aplicabile in Sistemul de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Tulcea, începând cu data de 01.04.2025;

Luând act de:

  1. Referatul doamnei STROE Virginia-Nicoleta privind necesitatea acordarii unui mandat special, acordat expres Dlui. NEACȘU Gabriel  in vederea exercitarii dreptului la vot in cadrul sedintei AGA a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara a Infrastructurii de Deseuri Menajere din data de 31.03.2025, privind tarifele aplicabile in Sistemul de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Tulcea, incepand cu data de 01.04.2025;
  2. Avizul comisiilor de specialitate;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. e) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ostrov

întrunit în a 3-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1 - Se acorda mandat special, acordat expres Dlui. NEACȘU Gabriel (reprezentantul din AGA) in vederea exercitarii dreptului la vot in cadrul sedintei AGA a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara a Infrastructurii de Deseuri Menajere, privind tarifele aplicabile in Sistemul de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Tulcea, incepand cu data de 01.04.2025.

 

Art. 2 – Prezenta hotarare va fi comunicata primarului comunei Ostrov pentru ducerea la indeplinire, se aduce la cunoştinţă publică şi se comunică prin grija secretarului general al comunei Instituției Prefectului- Județul Tulcea,  se publică pe pagina de internet a instituției www.primariaostrovtulcea.ro. 

Prezentul proiect de hotarare va 􀁅 supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta din 26.03.2025.

.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Adrian GHERGHIȘAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV,

Virginia-Nicoleta STROE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 14 / 26.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 14 / 26.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.03.2025
2 Comunicarea către primar 27.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 27.03.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 03.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu