Art.1. Se aproba participarea la programul cu obiectivul „Creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public, comuna OSTROV” denumit în continuare Proiect.
Art.2. Se aproba cheltuielile aferente Proiectului ce se prevăd în bugetul local pentru perioada de realizare a investiției în cazul obținerii finanțării prin Administrația Fondului pentru Mediu.
Art.3. Proiectul este necesar, oportun și satisface nevoile economice și tehnice ale comunei.
Art.4. Reprezentantul legal al comunei este, potrivit legii, primarul acesteia domnul NEACȘU GABRIEL, în dubla sa calitate primar și de ordonator principal de credite;
Art.5. Se aproba asigurarea și susținerea contribuției financiare proprii aferente cheltuielilor eligibile ale obiectivului:
a. contributia proprie a obiectivului în cuantum de 5.173 lei cu tva reprezentand 0,5 % din valoarea cheltuielior ;
Art.6. Se aproba susținerea cheltuielilor neeligibile ale obiectivului:
- cheltuieli neeligibile ale obiectivului în cuantum de 5.173,00 lei ;
Art.7. Se aproba valoarea totala a obiectivului de investitie in cuantum de 1.005.173,00 lei cu TVA.
Art.8. Aprobarea documentației tehnico-economică și indicatorii tehnico-economici pentru investiție, conform Anexei ce face parte integranta din prezenta hotarare;
Art.9. Aducerea la îndeplinirea prezentei hotărâri se asigură de către primarul comunei OSTROV, domnul NEACȘU GABRIEL.
Art.10. - Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţă publică şi se comunică prin grija secretarului general al comunei Instituției Prefectului- Județul Tulcea, Primarului comunei Ostrov, Compartimentului financiar contabil și resurse umane și se publică pe pagina de internet a instituției www.primariaostrovtulcea.ro.
Prezentul proiect de hotarare va fi supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta din 26.03.2025.