Nr. 15 / 26.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind : aprobarea participării la „ Programul privind Creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public” cu proiectul “Creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public, comuna OSTROV”

Inițiator proiect

Gabriel NEACȘU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Ostrov

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 15 din 26.03.2025

privind : aprobarea participării la „ Programul privind Creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public” cu proiectul “Creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public, comuna OSTROV”

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile Ordinului 1.866 din 12 octombrie 2021 pentru aprobarea Ghidului de finanțare a Programului privind sprijinirea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public”;
  2. art. 120 și art. 121,alin (1)și (2) din Constituția României, republicată;
  3. art 7, alin.(2) din Legea 287/2009 privind Codul civil, republicată cu modificările ulterioare referitoare la contracte sau convenții;

Ținând cont de:

  1. art.108, lit.”a”art. 298, art. 362, ali(1) și (2) din Ordonanța de Urgență  nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
  2. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;
  3. art. 129, alin. 2, lit. d, alin. 7, lit. n, din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 a Guvernului României privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

Luând act de:

  1. Referatul de aprobare nr. 770/18.03.2025 la proiectul de hotărâre privind aprobarea participarii la Programul privind Creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public” ;
  2. Raportul nr. 771/18.03.2025 al aparatului de specialitate al primarului UAT comuna OSTROV;
  3. Avizul comisiilor de specialitate a  consiliului local;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ostrov

întrunit în a 3-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. Se aproba participarea la programul cu obiectivul „Creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public, comuna OSTROV” denumit în continuare Proiect.

Art.2. Se aproba cheltuielile aferente Proiectului ce se prevăd în bugetul local pentru perioada de realizare a investiției în cazul obținerii finanțării prin Administrația Fondului pentru Mediu.

Art.3. Proiectul este necesar, oportun și satisface nevoile economice și tehnice ale comunei.

Art.4. Reprezentantul legal al comunei este, potrivit legii, primarul acesteia domnul NEACȘU GABRIEL, în dubla sa calitate primar și de ordonator principal de credite;

Art.5. Se aproba asigurarea și susținerea contribuției financiare proprii aferente cheltuielilor eligibile ale obiectivului:

            a. contributia proprie a obiectivului  în cuantum de 5.173 lei cu tva reprezentand 0,5 % din valoarea cheltuielior ; 

Art.6. Se aproba susținerea cheltuielilor neeligibile ale obiectivului:

  1.   cheltuieli neeligibile ale obiectivului în cuantum de 5.173,00 lei ;

Art.7. Se aproba valoarea totala a obiectivului de investitie in cuantum de 1.005.173,00 lei cu TVA.

Art.8. Aprobarea documentației tehnico-economică și indicatorii tehnico-economici pentru investiție, conform Anexei ce face parte integranta din prezenta hotarare;

Art.9.  Aducerea la îndeplinirea prezentei hotărâri se asigură de către primarul comunei OSTROV, domnul NEACȘU GABRIEL.

Art.10. - Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţă publică şi se comunică prin grija secretarului general al comunei Instituției Prefectului- Județul Tulcea, Primarului comunei Ostrov, Compartimentului financiar contabil și resurse umane și se publică pe pagina de internet a instituției www.primariaostrovtulcea.ro.

Prezentul proiect de hotarare va fi supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta din 26.03.2025.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Adrian GHERGHIȘAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV,

Virginia-Nicoleta STROE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 15 / 26.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 15 / 26.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.03.2025
2 Comunicarea către primar 27.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 27.03.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 03.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu