Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 12 / 19.02.2025
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

PRIVIND ALEGEREA PRESEDINTELUI DE SEDINTA PE O PERIOADA DE 3 LUNI

Raportul compartimentelor de resort

Forma inițiatorului

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Ostrov

Proiect de hotărâre

Nr. 12 din 19.02.2025

PRIVIND ALEGEREA PRESEDINTELUI DE SEDINTA PE O PERIOADA DE 3 LUNI

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile Legii nr.24/2000 privind Normele de tehnica legislative pentru elaborarea actelor normative,republicata cu modificarile si completarile ulterioare; 

Ținând cont de:

  1. Prevederile Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului local al comunei OSTROV ,aprobat prin HCL nr.16/25.06.2020; 

Luând act de:

  1. Referatul de aprobare al Primarului comunei Ostrov, nr. 445/1 /17.02.2025;
  2. Raportul de specialitate al compartimentului de resort nr. 445/17.02.2025;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (2) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ostrov

adoptă prezenta hotărâre.



Art. 1 -  Articol unic: Domnul/ doamna ........................,  consilier local  se alege ca preşedinte al şedinţelor Consiliului Local al comunei OSTROV  , judetul Tulcea ,pe o perioada de 3 luni , începând cu luna februarie 2025  și până la finele lunii aprilie 2025.


INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI OSTROV

Gabriel NEACȘU

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV

Virginia-Nicoleta STROE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

Documente de prezentare și motivare

Rezultate voturi