Art. 1 - Articol unic: Domnul/ doamna ........................, consilier local se alege ca preşedinte al şedinţelor Consiliului Local al comunei OSTROV , judetul Tulcea ,pe o perioada de 3 luni , începând cu luna februarie 2025 și până la finele lunii aprilie 2025.
Proiect de Hotărâre al autorității deliberative
Nr. 12
/
19.02.2025
Caracter normativ
Proiect de hotărâre
PRIVIND ALEGEREA PRESEDINTELUI DE SEDINTA PE O PERIOADA DE 3 LUNI
Inițiator proiect
Gabriel NEACȘU
Primarul comunei
Raportul compartimentelor de resort
Forma inițiatorului
România
Județul Tulcea
Consiliul Local al comunei Ostrov
Proiect de hotărâre
Nr. 12 din 19.02.2025
PRIVIND ALEGEREA PRESEDINTELUI DE SEDINTA PE O PERIOADA DE 3 LUNI
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
- Prevederile Legii nr.24/2000 privind Normele de tehnica legislative pentru elaborarea actelor normative,republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
Ținând cont de:
- Prevederile Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului local al comunei OSTROV ,aprobat prin HCL nr.16/25.06.2020;
Luând act de:
- Referatul de aprobare al Primarului comunei Ostrov, nr. 445/1 /17.02.2025;
- Raportul de specialitate al compartimentului de resort nr. 445/17.02.2025;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (2) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul local al comunei ostrov
adoptă prezenta hotărâre.
INIȚIATOR PROIECT:
PRIMARUL COMUNEI OSTROV
Gabriel NEACȘU
AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:
p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROVVirginia-Nicoleta STROE
cu atribuții delegate specifice secretarului general