Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 48 / 24.06.2021
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind APROBAREA DECONTARII CHELTUIELILOR DIN COTA DE DEZVOLTAREPENTRU EXECUTIA DE VERIFICARI CTV PE RETEAUA DE CANALIZARE A COMUNEI PLOPU.

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

Raportul compartimentelor de resort

Raport Birou Achiziții publice

Forma inițiatorului

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Plopu

Comuna Plopu

Proiect de hotărâre

Nr. 48 din 24.06.2021

privind APROBAREA DECONTARII CHELTUIELILOR DIN COTA DE DEZVOLTAREPENTRU EXECUTIA DE VERIFICARI CTV PE RETEAUA DE CANALIZARE A COMUNEI PLOPU.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

= Hotararea Guvernului nr.273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind receptia constructiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ținând cont de:

1). Raportul de specialitate nr.5557/23.06.2021 al administratorului public, domnul Iorga Ion;

2). Referatul de aprobare nr.5558/23.06.2021 intocmit de primarul comunei Plopu, domnul Bālānescu Adrian;

3). Raportul de avizare nr.5846/24.06.2021 emis de comisia de specialitate nr.1 din cadrul consiliului local Plopu;

Luând act de:

4). Raportul de avizare sub aspectul legalitatii nr.5472/18.06.2021 exprimat asupra prezentului proiect de hotarare de secretarul general al comunei Plopu, Crunţeanu Sofia;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. e) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei plopu

adoptă prezenta hotărâre.

ART.1.   Aprobarea decontarii cheltuielilor din cota de dezvoltare cuprinsa in pretul/ mc pentru executia de verificari CTV pe reteaua de canalizare a comunei Plopu, judetul Prahova.

                             

ART.2.  Prezenta hotarare se aduce la cunostinta publica prin publicarea acesteia pe platforma informatica “Monitorul Oficial Local Plopu” care se identifica prin adresa https://emol.ro/plopu-ph/ ce se regaseste pe site-ul institutiei www.primariaplopu.ro.

 

ART.3.   Prezenta hotarare va fi comunicata Institutiei Prefectului, judetul Prahova, primarului comunei Plopu, consilierului achizitii publice, responsabil servicii comunitare de utilitati publice doamna Bucur Aurelia, responsabilului pe linia activitatii de urbanism si amenajarea teritoriului, doamna Paun Nicoleta – Claudia, altor autoritati si institutii interesate prin grija secretarului general al comunei in conditiile si la termenele prevazute de legislatia in vigoare.

 

ART.4.  Alin.(1). Prezenta hotarare se supune modalitatilor de sesizare la primarul comunei Plopu/ Institutia Prefectului judetul Prahova/ alte institutii abilitate prin depunerea unei plangeri prealabile in termen de 30 de zile de la data comunicarii prezentei hotarari, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data emiterii rezentei hotarari. Termenul de 6 luni este termen de prescriptie.

   Alin.(2).  Persoana vatamata in dreptul recunoscut de lege sau in interesul legitim prin prezenta hotarare, nemultumita de raspunsul primit la plangerea prealabila sau care nu a primit nici un raspuns in termenul legal prevazut de Legea nr.554/2004, Legea contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, poate sesiza instanta de contencios administrativ competenta de la domiciliul/ sediul reclamantului – persoana fizica sau juridica de drept privat sau de la domiciliul/sediul paratului in cazul reclamantului – autoritate publica, institutie publica sau asimilata acestora.

 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI PLOPU

Adrian BĂLĂNESCU

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PLOPU

Sofia MIHAI

Rezultate voturi