ANEXA 3 la dispoziția nr. 51 din 19.04.2024

                  ROMANIA

                 JUDETUL IASI     

PRIMARUL COMUNEI PLUGARI                                              

                                                                                                          

 

CONDITII   GENERALE SI SPECIFICE DE PARTICIPARE LA  CONCURSUL DE RECRUTARE ORGANIZAT IN VEDEREA OCUPARII CU CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCA, PE DURATA NEDETERMINATA A POSTULUI UNIC DE SEF SERVICIU VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA AL COMUNEI PLUGARI,JUDETUL IASI

 

 

I. POSTUL VACANT:

- functie contractuala de executie vacanta pe perioada nedeterminata,cu norma intreaga ,de sef SVSU al comunei Plugari  -  studii generale sau medii  și certificat de absolvire a cursului de specializare pentru ocupatia de sef SVSU;

II.Conditii generale:

Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste urmatoarele conditii:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h). 

III.Conditii specifice:

a)studii:  studii generale sau medii   și certificat de absolvire a cursului de specializare pentru ocupatia de sef SVSU;

b)vechime in munca: 2 ani in specialitate;

c)posesor al permisului de conducere categoria B,cu o vechime de minim 5 ani;

 

IV.Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului din hotarare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului,conform modelului din hotarare;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european. 

        Actele prevăzute la lit b)-d) vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii  copiilor cu acestea.

        În cazul documentului prevăzut la lit. f), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

        Adeverinta care atesta starea de sanatate contine,in clar,numarul,data,numele emitentului si calitatea acestuia,in formatul standard stabilit de Ministerul Sănătătii.

        Dosarele pentru concurs se pot  depune incepand cu data publicarii anuntului pana la data de 09 mai 2024,ora 15,00 ,la sediul Primăriei comunei Plugari, judeţul Iaşi, la secretarul comisiei de concurs.         

V.Probele stabilite pentru concurs:

  • selecţia dosarelor de înscriere în data  de 10  mai 2024,ora 12,00
  • proba scrisă în data de                              20  mai  2024,ora 09,00
  • interviu în data de                                     22  mai   2024,ora 09,00.

Toate probele concursului se desfăşoară  la sediul Primăriei comunei PLUGARI .

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.

Datele de contact ale persoanei care asigura secretariatul comisiei de concurs :

          - secretarul general al comunei Plugari – NITURA FLORICA  tel.nr.0784265764

 

 

                                          P R I M A R ,  

                                          Paul MURSA    

                                                                                           Contrasemneaza pentru legalitate,

                                                                            pSecretar general al comunei,Florica NITURA