Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 27 / 17.04.2024
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind aprobarea organigramei si a statului de funcții al aparatului de specialitate al primarului Comunei Săcădat și ale serviciilor publice de interes local aflate în subordinea Consiliului Local Săcădat

Avizul comisiilor de specialitate

Viză CFPP

Necesită viză CFPP

Raportul compartimentelor de resort

Raport Compartiment contabilitate, Taxe și Impozite Locale

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Săcădat

Proiect de hotărâre

Nr. 27 din 17.04.2024

privind aprobarea organigramei si a statului de funcții al aparatului de specialitate al primarului Comunei Săcădat și ale serviciilor publice de interes local aflate în subordinea Consiliului Local Săcădat

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei săcădat

adoptă prezenta hotărâre.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI SĂCĂDAT

Aurel ZLIBUȚ

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SĂCĂDAT

Nicoleta-Aurica COCA

Documente de prezentare și motivare

  • Forma inițiatorului
    Forma inițiatorului
  • Referat de aprobare
    Referat de aprobare
  • Raport Compartiment contabilitate, Taxe și Impozite Locale
    Raport Compartiment contabilitate, Taxe și Impozite Locale
  • Raport Secretarul general
    Raport Secretarul general
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )

Rezultate voturi