Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 27 / 17.04.2024
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind aprobarea organigramei si a statului de funcții al aparatului de specialitate al primarului Comunei Săcădat și ale serviciilor publice de interes local aflate în subordinea Consiliului Local Săcădat

Avizul comisiilor de specialitate

Viză CFPP

Necesită viză CFPP

Raportul compartimentelor de resort

Raport Compartiment contabilitate, Taxe și Impozite Locale

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Săcădat

Proiect de hotărâre

Nr. 27 din 17.04.2024

privind aprobarea organigramei si a statului de funcții al aparatului de specialitate al primarului Comunei Săcădat și ale serviciilor publice de interes local aflate în subordinea Consiliului Local Săcădat

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art. 15 alin. (2), art. 120 alin. (1), art. 121 alin. (1) și alin. (2) și art. 138 alin. (4) și alin. (5)  din Constituția României, republicată;

b) art. 3, art. 4 și art. 9 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

c) art. 7 alin. (2) din Codul civil al României, adoptat prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările și completările ulterioare;

d) art.5 lit.g), art. 129 alin.1, alin.2 lit.a), alin.3 lit.c), art.197, art. 370 alin.(2), art. 385 alin.3, art. 386, art. 393, art. 468 alin. 1, art. 407, art. 408, art. 409   din Ordonanța de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,

e) Legea nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu completările și modificările ulterioare,

f) prevederile O.U.G.nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanţele publice, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, respectiv încadrarea în numărul de posturi comunicat de Instituția Prefectului - Județul Bihor prin adresa nr. 3486 din 29.03.2024  

g) Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, cu completările și modificările ulterioare.

           

Ținând cont de:

  1. referatul de aprobare cu nr. 66 din 17.04.2024 inițiat de către primarul comunei
  2. raportul de specialitate cu nr. 67 din 17.04.2024 întocmit de către compartimentul de specialitate

Luând act de:

  1. avizele consultative ale comisiilor de specialiate

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei săcădat

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. Aprobarea modificarii organigramei și a Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului Comunei Săcădat și ale serviciilor publice de interes local aflate în subordinea Consiliului Local Săcădat, conform anexei nr. 1 și 2,  care sunt parte integrantă din prezenta hotărâre.

 Art.2. Începând cu data prezentei hotărâri își încetează aplicabilitatea orice alte prevederi contrare. 

 Art.3. Prezenta hotărâre va fi comunicată persoanelor interesate prin grija secretarului general al Comunei Săcădat. 

Art.4. Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Săcădat, prefectului județului Bihor, Compartiment contabilitate, taxe si impozite locale,  se depune la Monitorul Oficial al Comunei Săcădat, în format electronic, la pagina de internet www.primariasacadat.ro, în subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”, pentru înscrierea în Registrul pentru evidența hotărârilor autorității deliberative și publicării.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI SĂCĂDAT

Aurel ZLIBUȚ

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SĂCĂDAT

Nicoleta-Aurica COCA

Documente de prezentare și motivare

  • Forma inițiatorului
    Forma inițiatorului
  • Referat de aprobare
    Referat de aprobare
  • Raport Compartiment contabilitate, Taxe și Impozite Locale
    Raport Compartiment contabilitate, Taxe și Impozite Locale
  • Raport Secretarul general
    Raport Secretarul general
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )

Rezultate voturi