Nr. 23 / 31.03.2023
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al SERVICIULUI DE APA si de CANALIZARE al COMUNEI SADOVA, denumit "Serviciul Public de Alimentare cu Apa si de Canalizare al Comunei Sadova", cu personalitate juridica, organizat in subordinea Consiliului Local al Comunei Sadova.

Inițiator proiect

Horațiu-Mihai LAZĂR

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Dolj

Consiliul Local al comunei Sadova

Comuna Sadova

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 23 din 31.03.2023

privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al SERVICIULUI DE APA si de CANALIZARE al COMUNEI SADOVA, denumit "Serviciul Public de Alimentare cu Apa si de Canalizare al Comunei Sadova", cu personalitate juridica, organizat in subordinea Consiliului Local al Comunei Sadova.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:


  1. Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 
  2.  Legea nr. 241/2006 a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, cu modificările și completările ulterioare; 
  3.  Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificarile și completarile ulterioare, art. 19, alin. (1), lit.b) ; 
  4.  Partea a VIII-a Servicii publice din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare; 
  5.  prevederile art. 129 alin. 2 lit a), și lit d), alin. 7 lit.n), art.139 alin. (1) și art. 196 alin. 1 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. HCL nr.9/2023 privind aprobarea înființării SERVICIULUI DE APA si de CANALIZARE al COMUNEI SADOVA, denumit "Serviciul Public de Alimentare cu Apa si de Canalizare al Comunei Sadova", cu personalitate juridica, organizat in subordinea Consiliului Local al Comunei Sadova.
  2. HCL nr.10/2023 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al comunei Sadova pe anul 2023;

Luând act de:

  1. avizul Comisiei de specialitate nr.1
  2. solicitarea inregistrata sub nr.3489/31.03.2023, a reprezentantului Serviciului de alimentare cu apa si de canalizare al comunei Sadova;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei sadova

întrunit în a 23-a ședință extraordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli al SERVICIULUI DE APA si de CANALIZARE al COMUNEI SADOVA, denumit "Serviciul Public de Alimentare cu Apa si de Canalizare al Comunei Sadova", cu personalitate juridica, organizat in subordinea Consiliului Local al Comunei Sadova, dupa cum urmeaza:

I.VENITURI TOTALE 2023 ale bugetului pentru Serviciul public de apa si canalizare, Sursa G, in suma de 1217  mii   lei sunt formate din:                                                                                                                                                                - mii lei-     

DENUMIREA INDICATORILOR

COD INDICATOR

PROGRAM 2023

Venituri din prestari servicii 

33.02.08

910

Alte venituri din prestari servicii 

33.02.50

7

Sume alocate pentru Serviciul de apa si canalizare

43.02.09

300

TOTAL VENITURI BUGET LOCAL 2023

 

1217


Din veniturile anului 2023 in suma de 1217 mii lei se repartizeaza pentru finantarea cheltuielilor sectiunii de functionare pentru Serviciul de apa si canalizare,  suma de 1217 mii lei.                                                                                                            

TOTAL CHELTUIELI  (FUNCTIONARE )

 

1217

ALIMENTARE CU APA

TOTAL CHELTUIELI

70.10

1217

CHELTUIELI DE PERSONAL

10

722

BUNURI ȘI SERVICII(20.01.01=;20.01.02;20.01.03=;20.01.08=;

20.01.09;20.01.30=89;20.02=100;20.05.30=16;20.06.01=6;20.11=16;

20.13.=;20.30.30= )

20

495

Art. 2 - Prezenta hotarare se comunica Institutiei Prefectului judetului Dolj,  Primarului comunei Sadova, Serviciului de alimentare cu apa si de canalizare al comunei Sadova si se aduce la cunostinta publica prin afisare pe site-ul Institutiei.


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Eugen NEDELCU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SADOVA,

Liliana CÎRCIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 31.03.2023

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 3
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 31.03.2023

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 31.03.2023
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 13.04.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 10.05.2023
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu