Nr. 30 / 30.05.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind desemnarea reprezentantului legal al comunei Tarcău, în calitate de beneficiar în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene și PNRR, aflate în implementare la nivelul comunei Tarcău

Hotărâre

România

Județul Neamț

Consiliul Local al comunei Tarcău

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 30 din 30.05.2024

privind desemnarea reprezentantului legal al comunei Tarcău, în calitate de beneficiar în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene și PNRR, aflate în implementare la nivelul comunei Tarcău

Consiliul Local al comunei Tarcău, judeţul Neamţ,

În considerarea prevederilor art. 152 alin. (1), corelate cu dispoziţiile art. 163 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, în condiţiile de imposibilitate temporară a exercitării mandatului de către primar, conform adresei nr. 361/39AP/27.05.2024 a Tribunalului Neamț;

Examinând Referatul de aprobare nr. 6480 din 28 mai 2024 al viceprimarului comunei Tarcău, Raportul de specialitate nr. 6479 din 28 mai 2024, întocmit de Biroul Implementare Proiecte și Achiziții Publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului, precum și rapoartele de avizare ale comisiilor de specialitate;

Având în vedere necesitatea de a asigura atât continuitatea lucrărilor în cadrul proiectelor aflate în derulare, cât și cadrul juridic necesar desfășurării procedurilor legale aferente;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, adoptă prezenta

HOTĂRÂRE

Art. 1     Pe perioada în care primarul în funcție al comunei Tarcău, domnul Manole-Dănuț FÎRȚALĂ, se află în imposibilitate de exercitare a mandatului, precum și în caz de suspendare din funcție a acestuia, se desemnează viceprimarul comunei Tarcău, domnul Mircea-Valeriu NISTOR, legitimat cu CI seria NZ nr. 092406, având CNP 1680514270019, să îndeplinească calitatea de reprezentant legal al comunei Tarcău, în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene și PNRR, aflate în implementare la nivelul comunei Tarcău, după cum urmează:

  1. ”Înființare sistem de alimentare cu apă potabilă și canalizare menajeră cu stație de epurare, satele Tarcău și Straja, comuna Tarcău, județul Neamț”conform Contractului de finanțare nr. C0720AM00021612900276 din 28.09.2017 pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil în condițiile Programului Național pentru Dezvoltare Rurală;
  2. Dezvoltarea, modernizarea şi dotarea infrastructurii operaţionale din cadrul Şcolii Gimnaziale “Iulia Hălăucescu” comuna Tarcău, județul Neamț”conform Contractului de finanțare nr. 4197/23.04.2019, având ca obiect acordarea ajutorului financiar nerambursabil, în condițiile Programului Operaţional Regional 2014-2020;
  3. ”Reabilitare și modernizare Cămin cultural, sat Tarcău, comuna Tarcău, județul Neamț”conform Contractului de finanțare nr. C0760CM00011612900113 din 28.09.2017, având ca obiect acordarea ajutorului financiar nerambursabil, în condițiile Programului Național pentru Dezvoltare Rurală;
  4. ”Reabilitare, modernizare și dotare Muzeu ”Iulia Hălăucescu”, comuna Tarcău, județul Neamț”conform Contractului de finanțare nr. C1920074C210312908207 din 28.04.2021, având ca obiect acordarea ajutorului financiar nerambursabil, în condițiile Programului Național pentru Dezvoltare Rurală;
  5. “Dotarea cu mobilier, materiale didactice și  echipamente digitale, Comuna Tarcău, județul Neamț”, cod F-PNRR-Dotări-2023-4125, conform Contractului de finanțare nr. 2315 DOT/2023, în condițiile Planului Național de Redresare și Reziliență.

Art. 2     Prin grija secretarului general al comunei, prezenta hotărâre va fi publicată în Monitorul Oficial Local al Comunei Tarcău şi va fi comunicată către Instituţia Prefectului şi persoanele interesate.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Andrei CHELARIU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI TARCĂU,

Elena MUNTEANU

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 30 / 30.05.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 30 / 30.05.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.05.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.06.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 12.06.2024
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu