Dispoziție a autorității executive

Nr. 146 / 09.04.2025
Caracter normativ

Dispoziție

privind reactualizarea comisiilor de recepție pentru toate activitățile desfășurate în cadrul Unității Administrativ-teritoriale Oraș Târgu Cărbunești și structurilor subordonate

Inițiator proiect

Dănuț BIRĂU

Primarul orașului

Stare

Dispoziție

emisă

contrasemnată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

25 Aprilie 2025

Dispoziție

România

România

Județul Gorj

primarul orașului Târgu Cărbunești

Orașul Târgu Cărbunești

Dispoziția

nr. 146 din 09.04.2025

privind reactualizarea comisiilor de recepție pentru toate activitățile desfășurate în cadrul Unității Administrativ-teritoriale Oraș Târgu Cărbunești și structurilor subordonate

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea nr.98/2016  privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Normele Metodologice din 2 iunie 2016 de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice aprobate prin H.G. nr.395/2016, cu modificările și completările ulterioare;
  3. art.5 și art.7 din H.C.M. nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale ale organizațiilor socialiste, cu modificările și completările ulterioare;
  4. art.25, 26, 29, 30, 31 din Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;
  6. art.3 și art.4 din Regulamentul privind recepția construcțiilor aprobat prin din H.G nr.273/1994, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. Dispozițiile nr.18 din 06.01.2022 și nr.206 din 15.03.2023 emise de primarul orașului Târgu Cărbunești;
  2. referatul nr.6231 din 03.04.2025 întocmit de d-na Popescu Emilia consilier superior în cadrul Serviciului  buget, contabilitate, resurse umane, impozite și taxe locale din aparatul de specialitate al primarului orașului Târgu Cărbunești;

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul orașului Târgu Cărbunești

emite următoarea dispoziție.

Art.1  Se reactualizează comisiile de recepție pentru toate activitățile desfășurate în cadrul Unității Administrativ-teritoriale Oraș Târgu Cărbunești și structurilor subordonate, în următoarea componență:

A. Pentru produse și dotări mijloace fixe, obiecte de inventar, aferente programului de investiții cât și pentru proiectele derulate prin MDLP, fonduri europene, intrare în gestiunea instituției pentru activitățile autorității executive, biblioteca orășenească, Poliția Locală și Cabinetul Medical Școlar comisia de recepție este formată din:

Nr.

Crt.

Membrii titulari comisie

Funcția în cadrul comisiei

Membrii supleanți  comisie

Persoanele care întocmesc note de recepție și constatare diferențe

1

Brujan Mihai-Cosmin

Președinte

Corici  Iulian-Sorin

1.Pentru Primărie și Cabinetul medical  = Golumbu Mircea

2.Pentru Biblioteca orășenească = Calotescu Roxana-Emilia 

3.Pentru Poliția Locală = Mihăilescu Vasile-Claudiu

 

2

Stoican Angela

Membru

Berbecel Nicolae-Adelin

3

Ciontescu Constanța

Membru

Golumbu Maria

4

Rădulea Daniela

Membru

Eremia Alin 

5

Cocioabă Janina-Alexandra

Membru

Mămară Ionela-Vasilica

B. Pentru produse, dotări mijloace fixe, obiecte de inventar intrate în gestiunea instituției pentru S.P.C.L.E.P. Târgu Cărbunești comisia de recepție este formată din:

Nr.

Crt.

Membrii titulari comisie

Funcția în cadrul comisiei

Membrii supleanți  comisie

Persoanele care întocmesc note de recepție și constatare diferențe

1

Ciobanu Silviu-Teodor

Președinte

Sucitu Iuliana

Notele  de recepție și constatare diferențe se vor întocmi de doamna  Brebenică Iulia-Simona

2

Șain Luminița-Codruța

Membru

Bondoc Claudia

3

Didelea  Bogdan-Constantin

Membru

Mihăilescu Vasile-Claudiu  

C. Pentru produse, dotări mijloace fixe, obiecte de inventar intrate în gestiunea compartimentului administrativ pentru activitatea câini fără stăpân comisia de recepție este formată din:

Nr.

Crt.

Membrii titulari comisie

Funcția în cadrul comisiei

Membrii supleanți  comisie

Persoanele care întocmesc note de recepție și constatare diferențe

1

Brujan  Mihai-Cosmin  

Președinte

Rădulea Daniela

Notele  de recepție și constatare diferențe se vor întocmi de domnul Buzurin Victor-Alin

2

Popescu Elvis-Cosmin 

Membru

Chesnoiu Casiana-Iuliana 

3

Tomulescu Mariana

Membru 

Armășelu-Popescu  Nicoleta-Carmen

D. Pentru produse și dotări mijloace fixe, obiecte de inventar intrate în gestiunea S.V.S.U. Târgu Cărbunești și Administrația Pieții comisia de recepție este formată din:

Nr.

Crt.

Membrii titulari comisie

Funcția în cadrul comisiei

Membrii supleanți  comisie

Persoanele care întocmesc note de recepție și constatare diferențe

1

Brujan Mihai-Cosmin 

Președinte

Calițoiu Claudiu-Cristian 

Notele  de recepție și constatare diferențe se vor întocmi de doamna Ilie Elena pentru S.V.S.U. și pentru Administrația Pieții de către Vlăduțescu Ovidiu-Mihai

2

Ciontescu Lucian

Membru

Postelnicu Dumitru

3

Mudăvoiu Ion

Membru 

Calotescu Roxana-Emilia 

4

Ionașcu Ioana

Membru 

Băcănuși Minel

5

Gărăiacu Adriana

Membru 

Marian Elena

E. Pentru produse, dotări mijloace fixe, obiecte de inventar intrate în gestiunea Centrul Cultural ”Tudor Arghezi” stadion și sala de sport comisia de recepție este formată din:

Nr.

Crt.

Membrii titulari comisie

Funcția în cadrul comisiei

Membrii supleanți  comisie

Persoanele care întocmesc note de recepție și constatare diferențe

1

Brujan  Mihai-Cosmin 

Președinte 

Șain Luminița-Codruța

Notele  de recepție și constatare diferențe se vor întocmi de doamna Ionașcu Ioana

2

Vlăduțescu Ovidiu-Mihai

Membru 

Ardeleanu Elena-Dorores

3

Rădulea Marius

Membru 

Baciu Cecilia 

Art.2. Începând cu data emiterii prezentei se reactualizează comisia de recepție a lucrărilor de reparații și servicii în următoarea componență:

Nr.

Crt.

Membrii titulari comisie

Funcția în cadrul comisiei

Membrii supleanți  comisie

Persoanele care întocmesc note de recepție și constatare diferențe

1

Brujan Mihai- Cosmin  

Președinte

Călina Ionuț-Adrian 

Notele  de recepție și constatare diferențe se vor întocmi de doamna Ciontescu Constanța

2

Corici  Iulian-Sorin 

Membru

Rădulea Daniela

3

Zorila Emanuel-Cristian 

Membru 

Calițoiu Claudiu-Cristian

4

Folescu Cristina-Victoria

Membru 

Călugăru Mihaela-Carmen

5

 Cionescu Lucian 

Membru 

Golumbu Mircea 

Art.3. Începând cu data emiterii prezentei dispoziții se reactualizează comisia de recepție pentru servicii – documentații tehnice, în următoarea componență:

Nr.

Crt.

Membrii titulari comisie

Funcția în cadrul comisiei

Membrii supleanți  comisie

Persoanele care întocmesc note de recepție și constatare diferențe

1

Brujan Mihai-Cosmin  

Președinte 

Corici  Iulian-Sorin 

Notele  de recepție și constatare diferențe se vor întocmi de doamna Ciontescu Constanța

2

Rădulea Daniela

Membru

Golumbu Mircea

3

Calițoiu Claudiu-Cristian

Membru 

Călugăru Mihaela-Carmen

4

Zorilă Emanuel-Cristian

Membru

Folescu Cristina-Victoria

5

Călina Ionuț-Adrian

Membru

Ciontescu Lucian

Art.4 (1) Procesele-verbale de recepție se întocmesc în trei exemplare  se ștampilează,  se semnează și se depun la Serviciul buget, contabilitate, resurse-umane, impozite și taxe locale împreună cu documentele care atestă realizarea lucrărilor  achiziția produselor și prestarea serviciilor (facturi fiscale, procese-verbale de transfer, donație sponsorizare etc), iar notele de recepție și constatare diferențe se întocmesc în două exemplare la locul de depozitare pe măsura efectuării recepției.

(2) În situația în care la recepție se constată diferențe, nota de recepție și constatare diferențe se întocmește în trei exemplare de către comisia de recepție.

 

Art.5  De la data adoptării prezentei dispoziții orice dispoziție contrară se abrogă.

 

Art.6  Cu ducere la   îndeplinire a prezentei se însărcinează toate persoanele nominalizate în prezenta și toate direcțiile, serviciile și compartimentele din cadrul Primăriei Orașului  Târgu Cărbunești, județul Gorj.

 

Art.7  Prezenta dispoziție se comunică persoanelor nominalizate și la toate compartimentele, serviciile și direcțiile din cadrul Primăriei Orașului Târgu Cărbunești prin intermediul Compartimentului de Relații cu publicul mass-media.

PRIMARUL ORAȘULUI TÂRGU CĂRBUNEȘTI

Dănuț BIRĂU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL ORAȘULUI TÂRGU CĂRBUNEȘTI

Grigore-Alin VLĂDUȚ

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare emiterii dispoziției autorității executive nr. 146 / 09.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Semnarea dispoziției 09.04.2025
2 Data până la care dispoziția trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 24.04.2025
3 Comunicarea către prefectul județului 22.04.2025
4 Aducerea la cunoștință publică 25.04.2025
5 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 25.04.2025