Nr. 38 / 31.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli al Societatii Tunari Salubrizare S.R.L, pe anul 2025

Inițiator proiect

Cristian NICULAE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Ilfov

Consiliul Local al comunei Tunari

Comuna Tunari

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 38 din 31.03.2025

privind aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli al Societatii Tunari Salubrizare S.R.L, pe anul 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea nr. 9/2025, bugetului de stat pe anul 2025;
  2. art.19 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, actualizata;
  3. Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordonantei nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrative-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Ordinului nr. 3.818 din 30 decembrie 2019 al Ministerului Finantelor Publice privind aprobarea formatului si structurii bugetului de venituri si cheltuieli, precum si a anexelor de fundamentare a acestuia;
  6. art. 129 alin. (2) lit. a) şi d), respectiv alin. (3), lit. c), alin. (6), lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, 

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare a Primarului Comunei Tunari nr. 3295/24.03.2025;   
  2. Nota de fundamentare a Societății  Tunari Salubrizare S.R.L cu privire la elaborarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli  pe anul 2025;
  3. Avizul favorabil al Comisiei pentru program de dezvoltare economico – socială, buget finanțe, administrarea     domeniului public si privat al comunei, agricultură, gospodarire comunală, protecția mediului, servicii si comerț;

Luând act de:

  1. Adresa nr. 1103/12.03.2025 a Societății Tunari Salubrizare S.R.L înregistrată la Primaria comunei Tunari sub nr. 1178/05.02.2024;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei tunari

întrunit în a 6-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă Bugetul de venituri şi cheltuieli al  Societății Tunari Salubrizare S.R.L  pe anul 2025, conform anexelor care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2 - Se aprobă Planul de redresare a activitatii economice si financiare a  Societății Tunari Salubrizare S.R.L .

Art. 3 - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Administratorul  Societății Tunari Salubrizare S.R.L.

Art. 4 - Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei Tunari, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Tunari, Instituţiei Prefectului judeţului Ilfov și Societății Tunari Salubrizare S.R.L.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Marin MARIN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI TUNARI,

Luminița-Manuela RUȘTI

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 38 / 31.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 14
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 38 / 31.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 31.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 11.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 16.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu