Nr. 23 / 29.03.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Studiului de fezabilitate, a indicatorilor tehnico-economici actualizați și a devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ”ÎNFIINȚARE SISTEM DE DISTRIBUȚIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA URECHENI, JUDEȚUL NEAMȚ, CU SATELE URECHENI ȘI INGĂREȘTI”, aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții „Anghel Saligny”, precum și a sumei reprezentând categoriile de cheltuieli finanțate de la bugetul local pentru realizarea obiectivului de investiții

Inițiator proiect

Ion TĂNĂSELEA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Neamț

Consiliul Local al comunei Urecheni

Comuna Urecheni

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 23 din 29.03.2024

privind aprobarea Studiului de fezabilitate, a indicatorilor tehnico-economici actualizați și a devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ”ÎNFIINȚARE SISTEM DE DISTRIBUȚIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA URECHENI, JUDEȚUL NEAMȚ, CU SATELE URECHENI ȘI INGĂREȘTI”, aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții „Anghel Saligny”, precum și a sumei reprezentând categoriile de cheltuieli finanțate de la bugetul local pentru realizarea obiectivului de investiții

Având în vedere:

  • Referatul de aprobare al primarului comunei Urecheni, județul Neamț, înregistrat cu nr.1746/26.03.2024;
  • Raportul compartimentului de urbanism din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Urecheni, județul Neamț, înregistrat sub nr. 1747/26.03.2024;
  • Avizele favorabile ale Comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Urecheni, județul Neamț;
  • Prevederile art. 44, alin. (1) și (4) din legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare.
  • Art. 7 din Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice.
  • Prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții ”Anghel Salingy”.
  • Prevederile Ordinului comun al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației și al ministrului energiei, nr. 1805 / 17.08.2023 – 1177 / 21.09.2023 pentru județul Neamț.
  • Prevederile Ordinului comun al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației și al ministrului energiei nr. 776/2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 389 din 05.05.2023, prin care au fost modificate și completate Normele metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului naţional de investiţii "Anghel Saligny", pentru categoria de investiţii prevăzută la art. 4 alin. (1) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei şi al ministrului energiei nr. 278/167/2022.
  • Prevederile Ordinului nr. 776/2023 având în vedere includerea obiectivului de mai sus pe lista aprobată pentru județul Neamț, în vederea încărcării documentelor prevăzute la art. 10 alin. (1) din Normele metodologice conform modificărilor și completărilor aduse prin acest ordin, în vederea încheierii contractelor de finanțare.

În temeiul prevederilor art. 129, alin. (2), lit. b), alin. (4), lit. d), art. 139, alin. (1) și (3) lit. e) și art. 196, lit. a) din Ordonanța de Urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1. – Se aprobă documentația tehnico-economică faza Studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investiții ”ÎNFIINȚARE SISTEM DE DISTRIBUȚIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA URECHENI, JUDEȚUL NEAMȚ, CU SATELE URECHENI ȘI INGĂREȘTI”aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții „Anghel Saligny” prin ordin al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, întocmit de SC MIHOC OIL SRL, înregistrat la U.A.T. COMUNA URECHENI cu nr 450 din 17.01.2022.

Art. 2. - Se aprobă actualizarea indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții ”ÎNFIINȚARE SISTEM DE DISTRIBUȚIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA URECHENI, JUDEȚUL NEAMȚ, CU SATELE URECHENI ȘI INGĂREȘTI”, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre.

Art. 3. - Se aprobă devizul general actualizat aferent obiectivului de investiții ”ÎNFIINȚARE SISTEM DE DISTRIBUȚIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA URECHENI, JUDEȚUL NEAMȚ, CU SATELE URECHENI ȘI INGĂREȘTI”, conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre.

Art. 4. – Se aprobă finanțarea de la bugetul local al U.A.T. Urecheni a sumei de 1034310,14 lei TVA inclus, reprezentând categoriile de cheltuieli finanțate de la bugetul local conform prevederilor art. 4 alin. (1) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei şi al ministrului energiei nr. 278/167/2022.

Art. 5. - Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 6. -  Prezenta hotărâre se comunică prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, a primarului comunei și a prefectului județului Neamț și se aduce la cunoștință publică prin afișarea la sediul primăriei, precum și pe pagina de internet http://urecheni.ro/.                               

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Mihai-Marcel TANASELEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI URECHENI,

Ovidiu AXINTE

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 29.03.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 29.03.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 29.03.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 11.04.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 29.03.2024
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu