Nr. 6 / 17.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind încetarea contractului de închiriere pentru suprafețele de pajiști aflate in domeniul privat al comunei Valea Teilor jud Tulcea nr.1269/30.03.2021 incheiat cu Crivăț George

Inițiator proiect

Violeta ANDREI

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Valea Teilor

Comuna Valea Teilor

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 6 din 17.01.2025

privind încetarea contractului de închiriere pentru suprafețele de pajiști aflate in domeniul privat al comunei Valea Teilor jud Tulcea nr.1269/30.03.2021 incheiat cu Crivăț George

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei valea teilor

întrunit în ședință extraordinară, adoptă prezenta hotărâre.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Luminița OLOGEANU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI VALEA TEILOR,

Florentina-Roxana CIUFU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 6 / 17.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 5
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 9
2 Numărul consilierilor locali în funcție 9
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 9
4 Numărul voturilor „PENTRU” 6
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 3
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 6 / 17.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 17.01.2025
2 Comunicarea către primar 03.02.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 31.01.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 31.01.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu