Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 45 / 24.05.2022
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind aprobarea contractării de servicii juridice de consultanţă, de asistenţă şi/sau de reprezentare a comunei Lupac, pentru anul 2022

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

Forma inițiatorului

România

România

Județul Caraș-Severin

Consiliul Local al comunei Lupac

Comuna Lupac

Proiect de hotărâre

Nr. 45 din 24.05.2022

privind aprobarea contractării de servicii juridice de consultanţă, de asistenţă şi/sau de reprezentare a comunei Lupac, pentru anul 2022

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. prevederile art.106  din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  2. prevederile art.I, alin.2 din OUG nr.26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice şi întărirea disciplinei financiare şi de modificare şi completare a unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. referatul de aprobare la proiectul de hotărâre al primarului nr.1062/24.05.2022, raportul de specialitate nr.1061/24.05.2022 precum și avizul comisiei de specialitate.

Luând act de:

  1. prevederile art. 129 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei lupac

adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă pentru anul 2022 contractarea de servicii juridice de consultanţă, de asistenţă şi/sau de reprezentare pentru comuna Lupac, în vederea recuperării creanțelor bugetare.

Art. 2 - Se mandatează primarul comunei Lupac să negocieze şi să încheie cu cabinetele de avocatură contractele de servicii juridice de  consultanţă, de asistenţă şi/sau de reprezentare juridică pentru procesele in care sunt părţi Comuna Lupac, Consiliul Local al comunei Lupac, Primarul comunei Lupac, Primăria comunei Lupac, pentru anul 2022

Art. 3 -Onorariile pentru asistenţă/reprezentare in instanţă vor fi stabilite în contractual de reprezentare încheiat, și depinde de resursele bugetare si patrimoniale ale comunei Lupac 

Art. 4 - Ulterior încheierii contractului prevăzute la art.3, primarul comunei Lupac va informa consiliul local cu privire la contractul încheiat si onorariile negociate si acceptate. 

Art. 5 - Prezenta hotărâre se va aduce la cunoștință publică și se va comunica prin grija secretarului general al comunei, la:      

-Instituţia Prefectului judeţul Caraş-Severin;

-Primarul comunei Lupac 

             - Compartimentului Financiar-Contabil.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI LUPAC

Marian VLASICI

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI LUPAC

Alin-Dorin MOTECA

Rezultate voturi