Art. 1 – (1) Se aprobă stabilirea salariilor și a altor masuri privind salarizarea personalului platit din fonduri publice din organigrama comunei Mănești, judetul Prahova incepând cu data de 1 mai 2024, salariile fiind prevăzute în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2). Prevederile prezentei hotărâri se aplica începând cu data de 1 mai 2024, tuturor categoriilor de personal bugetar, respectiv: funcționarii publici și personalul încadrat pe baza de contract individual de muncă.
Art. 2 Pentru funcționarii publici și personalul încadrat pe baza de contract individual de muncă se aprobă, acordarea în continuare , lunar, a unei indemnizații de hrană se mențin în plată la nivelul acordat pentru luna decembrie 2023. Indemnizațiile de hrană se acordă proporțional cu timpul efectiv lucrat în luna anterioara și nu se acorda persoanelor care ocupa funcții de demnitate publică, alese și numite.
Art. 3 Modificarea și/sau completarea actelor normative care reglementeaza drepturile salariale aprobate prin prezenta hotărâre, va duce la modificarea sau sistarea acestor drepturi în conformitate cu noile prevederi legale în domeniu și în vigoare.
Art. 4 Compartimentul Financiar Contabil din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, judeţul Prahova va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 5 Secretarul comunei va comunica prezenta hotărâre Primarului Comunei Măneşti, Instituţiei Prefectului Județul Prahova, persoanelor interesate și o va face publică prin afișare pe stite-ul Primăriei comunei Mănești.