Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 37 / 09.04.2024
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind stabilirea salariilor și a altor măsuri privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice din organigrama comunei Mănești, județul Prahova, începând cu data de 1 mai 2024

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

  • Comisia 3

Raportul compartimentelor de resort

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Mănești

Comuna Mănești

Proiect de hotărâre

Nr. 37 din 09.04.2024

privind stabilirea salariilor și a altor măsuri privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice din organigrama comunei Mănești, județul Prahova, începând cu data de 1 mai 2024

Ținând cont de:

  • Referatul de aprobare cu nr.3400/09.04.2024, prezentat de domnul primar Constantin NIȚOI; 
  • Raportul  de specialitate nr. 3401/09.04.2024 întocmit de dna Consilier asistent, Roxana Mădălina BINDU;
  • Procesul Verbal privind acordul colectiv  de muncă cu nr. 3402/09.04.2024
  • Avizele favorabile ale comisiilor de specialitate nr. 1, 2 și 3 din cadrul Consiliului Local al comunei Mănești, județul Prahova;
  • Avizul de legalitate al doamnei Violeta-Elena BUDACĂ – Secretar general al comunei;

În conformitate cu:

  • H.C.L. nr.  85/21.12.2017 privind stabilirea salariilor de bază aferente funcţiilor din cadrul categoriei ocupaţionale ,,Administraţie’’ utilizate în aparatul de specialitate al primarului comunei Măneşti, judeţul Prahova începând cu data de 1 ianuarie 2018;
  • HGR nr.900/2023 privind stabilirea salariului de bază   minim brut pe țara garantat în plată.  
  • prevederile art.3 alin.(1) și (4) coroborat cu art 11 alin.(3) și art.25 din Legea nr.153/2017 –legea cadru  privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice , cu modificările și completările ulterioare
  • Conform prevederilor Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completarile ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mănești

adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 – (1) Se aprobă  stabilirea   salariilor și a altor masuri   privind   salarizarea personalului platit din fonduri publice din organigrama comunei Mănești, judetul Prahova incepând cu data de 1 mai 2024, salariile fiind   prevăzute în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

              (2). Prevederile prezentei hotărâri se aplica începând cu data de 1 mai 2024, tuturor categoriilor de personal bugetar, respectiv: funcționarii publici și personalul încadrat pe baza de contract  individual de muncă.

Art. 2   Pentru  funcționarii publici și personalul încadrat pe baza de contract   individual de muncă se aprobă, acordarea în continuare , lunar, a unei indemnizații de hrană se mențin  în plată la nivelul acordat pentru luna decembrie 2023. Indemnizațiile de hrană se acordă proporțional cu timpul efectiv lucrat în luna anterioara și nu se acorda persoanelor care ocupa funcții de demnitate publică, alese și numite.     

Art. 3 Modificarea și/sau completarea actelor normative care reglementeaza drepturile salariale aprobate prin prezenta hotărâre, va duce la modificarea sau sistarea acestor drepturi în conformitate cu noile prevederi legale în domeniu și în vigoare.

Art. 4 Compartimentul Financiar Contabil din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, judeţul Prahova va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art. 5  Secretarul comunei va comunica prezenta hotărâre Primarului Comunei Măneşti, Instituţiei Prefectului Județul Prahova, persoanelor interesate și o va face publică prin afișare pe stite-ul Primăriei comunei  Mănești.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI MĂNEȘTI

Constantin NIȚOI

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MĂNEȘTI

Violeta BUDACA

Rezultate voturi