Nr. 36 / 25.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind alegerea președintelui de ședință pentru perioada martie – aprilie 2025

Inițiator proiect

Zsolt DEMIÁN

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al municipiului Marghita

Municipiul Marghita

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 36 din 25.03.2025

privind alegerea președintelui de ședință pentru perioada martie – aprilie 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- art. 123 alin. (1) și alin. (4) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile art.9 din Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local al Municipiului Marghita, județul Bihor pentru mandatul 2024-2028 aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.177 din 28 noiembrie 2024;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului marghita

întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1 Se desemnează ca președinte de ședință a Consiliului Local, pentru ședințele din luna martie-aprilie 2025, domnul  Barczag Szabolcs.  

Art. 2 Prezenta  hotărâre se comunică cu: Instituția Prefectului Județul Bihor, primarul Municipiului Marghita, domnul  Barczag Szabolcs, publicare pe site-ul instituției la secțiunea Monitorul Oficial local, la dosar.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Szabolcs BARCZAG

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI MARGHITA,

Cornelia DEMETER

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 36 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 17
2 Numărul consilierilor locali în funcție 17
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 16
4 Numărul voturilor „PENTRU” 16
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 36 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 01.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu