Nr. 39 / 25.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Raportului privind situația gestionării patrimoniului public și privat al Municipiului Marghita și al inventarierii acestuia pe anul 2024

Inițiator proiect

Zsolt DEMIÁN

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al municipiului Marghita

Municipiul Marghita

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 39 din 25.03.2025

privind aprobarea Raportului privind situația gestionării patrimoniului public și privat al Municipiului Marghita și al inventarierii acestuia pe anul 2024

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- prevederile art.7 din Legea contabilității nr.82/1991, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile OMF nr.2861/09.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
- prevederile art.129 ,alin .(2), lit. c), atr.289 alin.(1) și al art.357 alin.(4), din O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ ,cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

- referatul de aprobare al Primarului Municipiului Marghita nr. 2873   din 19.03.2025 în calitate de inițiator al proiectului de hotarâre pentru aprobarea  Raportului privind situația gestionării și inventarierii patrimoniului public și privat al Municipiului Marghita la sfârșitul anului 2024; 
- raportul de specialitate înregistrat cu nr. 2874  din 19.03.2025, întocmit la Serviciul buget-contabilitate, salarizare și resurse umane; 
- Procesul verbal nr.148/09.01.2025 încheiat de către Comisia Centrală de Inventariere constituită prin dispoziția primarului nr. 760/28.11.2024 privind constituirea comisiilor de inventariere în vederea efectuării inventarierii patrimoniului Municipiului Marghita la sfârșitul anului 2024;
- avizul favorabil al Comisiei buget finanțe și administrare a domeniului public și privat; 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului marghita

întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1  Se aprobă Raportul privind situația gestionării și inventarierii patrimoniului Municipiului Marghita la sfârșitul anului 2024  , conform anexei  care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
 
Art. 2 Prezenta   hotărâre se comunică cu : Instituția Prefectului Județului Bihor, primarul Municipiului Marghita, Serviciul  buget-contabilitate, salarizare și resurse umane , afișare pe site-ul instituției www.marghita.ro, secțiunea Monitorul Oficial local, la dosar.


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Szabolcs BARCZAG

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI MARGHITA,

Cornelia DEMETER

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 39 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 17
2 Numărul consilierilor locali în funcție 17
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 17
4 Numărul voturilor „PENTRU” 17
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 39 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 01.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu