Art. 1. Se aprobă Raportul privind stadiul de înscriere a datelor în registrul agricol al Municipiului Marghita , pentru trimestru I, anul 2025, în conformitate cu datele din raportul întocmit de către persoanele desemnate cu completarea și ținerea la zi a registrului agricol, din Compartimentul cadastru funciar și registrul agricol agricol, al aparatului de specialitate al primarului, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 .Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea activității de înscriere a datelor în registrul agricol al Municipiului Marghita , conform anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică : Instituției Prefectului Județul Bihor; Primarului Municipiului Marghita; Compartimentul Registrul agricol și cadastru funciar; Serviciul taxe și impozite locale, Direcția tehnică, publicare pe site-ul instituției la secțiunea Monitorul Oficial local; la dosar.
Hotărârea Consiliului Local
Nr. 57
/
30.04.2025
Caracter individual HOTĂRÂRE
pentru aprobarea raportului privind stadiul de înscriere a datelor în registrul agricol pe trimestrul I al anului 2025 și stabilirea unor măsuri pentru eficientizarea înscrierii datelor și ținerea la zi a Registrului agricol
Stare
Hotărâre
adoptată
Hotărâre
România
Județul Bihor
Consiliul Local al municipiului Marghita
HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL
Nr. 57 din 30.04.2025
pentru aprobarea raportului privind stadiul de înscriere a datelor în registrul agricol pe trimestrul I al anului 2025 și stabilirea unor măsuri pentru eficientizarea înscrierii datelor și ținerea la zi a Registrului agricol
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
- prevederile Legii nr 54/2017 pentru modificarea și completarea O.G.nr 28/2008 privind registrul agricol art. 1 alin. (1);
- prevederile Hotărârii de Guvern nr. 985 din 27 decembrie 2019 privind registrul agricol pentru perioada 2020-2024;
- prevederile Ordinului nr. 25/1.382/37/1.642/14.297/746/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 art. 7, alin. (4);
Ținând cont de:
- referatul de aprobare al primarului Municipiului Marghita înregistrat cu nr.3762 din 08.04.2025 în calitate de inițiator al proiectului de hotărâre;
- raportul de specialitate înregistrat cu nr.3763 din 08.04.2025 întocmit la Compartimentul Registrul agricol și cadastru funciar;
- avizul favorabil al Comisiei turism , agricultură, mediu;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. i) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul local al municipiului marghita
întrunit în a 6-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,
Szabolcs BARCZAG
CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:
SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI MARGHITA,
Cornelia DEMETER
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 57 / 30.04.2025 |
|||
|---|---|---|---|
| PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ | Vot prin ridicarea mâinii individual | ||
| HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL | |||
| 0 | Hotărâre care se adoptă cu votul: majorității absolute a consilierilor locali în funcție |
Voturi necesare | 9 |
| 1 | Numărul consilierilor locali, potrivit legii | 17 | |
| 2 | Numărul consilierilor locali în funcție | 17 | |
| 3 | Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii | 16 | |
| 4 | Numărul voturilor „PENTRU” | 16 | |
| 5 | Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” | Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. | 0 |
| 6 | Numărul voturilor „ABȚINERE” | 0 | |
| 7 | Numărul consilierilor locali care absentează motivat | 1 | |
| 8 | Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat | 0 | |
| 9 | Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot | 0 | |
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 57 / 30.04.2025 |
||
|---|---|---|
| Nr. crt. |
OPERAȚIUNI EFECTUATE | Data |
| 0 | 1 | 2 |
| 1 | Adoptarea hotărârii | 30.04.2025 |
| 2 | Comunicarea către primar | |
| 3 | Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii | 15.05.2025 |
| 4 | Comunicarea către prefectul județului | 07.05.2025 |
| 5 | Comunicarea către persoanele cărora li se adresează | |
| 6 | Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu | |