Nr. 10 / 25.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind reabilitarea locurilor de joacă din comuna Mașloc

Inițiator proiect

Ionel LUPU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Mașloc

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 10 din 25.03.2025

privind reabilitarea locurilor de joacă din comuna Mașloc

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  • Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
  • H.G. nr. 435 din 28 aprilie 2010 privind regimul de introducere pe piaţă şi de exploatare a echipamentelor pentru agrement

Ținând cont de:

- faptul că în urma controlului desfășurat de către A.N.P.C. – C.J.P.C. Timiș s-au constatat o serie de neregularități ale echipamentelor de joacă dispunând eliminarea unor echipamente deteriorate și neconforme

Luând act de:

  • Referatul de aprobare întocmit de către inițiator prin care se propune reabilitarea locurilor de joacă din comuna Mașloc;
  • Raportul compartimentului de specialitate din cadrul Primăriei Comunei Masloc;

În temeiul prevederilor art.129 (2) lit.c), art. 139 alin. 1 si ale art. 196 alin. 1 lit. a) din Ordonanța de urgență 57/2019 privind Codul administrativ  cu modificările si completările ulterioare,

Adoptă prezenta

HOTĂRĂRE:

Art. 1. Se aprobă reabilitarea și modernizarea locurilor de joacă din Comuna Mașloc în conformitate cu normele de siguranță și protecția mediului, conform legislației în vigoare.

Art. 2. Se aprobă alocarea de la bugetul local a sumelor necesare pentru acțiunile prevăzute la și  se vor întocmi documentațiile necesare .

Art. 3. Primarul comunei Mașloc va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art. 4. Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării și va fi comunicată:

- Instituției Prefectului -Județul Timiș

-Primarului com. Mașloc,

-se va face publică prin afișare pe site.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Augustin CONEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MAȘLOC,

Cornel-Daniel SZIGETI

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 10 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 10 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 14.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 23.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu