Nr. 11 / 25.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind unele măsuri de întreținere a spațiilor verzi din comuna Mașloc

Inițiator proiect

Ionel LUPU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Mașloc

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 11 din 25.03.2025

privind unele măsuri de întreținere a spațiilor verzi din comuna Mașloc

 Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Ţinând seama de faptul că obținerea eficienței și eficacității serviciilor publice reprezintă o condiție esențială a managementului fiecărei entități publice, în acest caz, entitate publică fiind comuna, în calitatea acesteia de persoană juridică de drept public și, respectiv, de instituție publică locală,

Având în vedere prevederile:

a)         prevederile legii nr. 24/2007 privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative,

b)      art. 35 alin. (6) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;

c)      art. 942 și următoarele din Codul civil, referitoare la contracte sau convenții;

d)      Codului muncii;

e)      Hotărârii Consiliului Local privind aderarea comunei Mașloc la Asociația Comunelor din România,

f)     Hotărârii Consiliului Local  privind însuşirea Acordului de cooperare privind organizarea şi exercitarea unor activități necesare comunei Mașloc,  în scopul realizării unor atribuţii stabilite prin lege autorităţilor administraţiei publice locale,

Luând act de:

a)      referatul de aprobare prezentat de către primarul comunei, în calitatea sa de inițiator, 

b)      raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului,

 

În temeiul art  129 și art. 196 din OUG nr.57/2019 privind codul administrativ;

 

 

                                                    HOTĂRĂŞTE:


 

Art.1.Se aprobă oportunitatea și necesitatea extinderii Acordului de cooperare pentru alte activități completarea Acordului de cooperare privind organizarea și exercitarea unor activități necesare comunei Mașloc, în scopul realizării unor atribuții stabilite prin lege autorităților administrației publice locale prin act adițional în care se va adăuga următoarea clauză: 

Cooperarea cu Filiala Județeană Timiș a Asociației Comunelor din România  se organizează astfel:

            -pentru activitatea compartimentului administrativ, prevăzută în OUG nr.57/2019 privind codul administrativ, art. 129, alin. (7), se cooperează cu un număr de 2(doi) angajați ai Filialei , având calificarea de muncitor necalificat – întreținere spații verzi, vechime în specialitate – nu e cazul, studii medii, și domiciliul la maximum 5 km de comuna noastră, pe o perioadă determinată de 6 luni, cu o contribuție lunară plătită de comună de 4455 lei, la care se adaugă îndemnizația de hrană, calculată potrivit prevederilor legale.

Art.2. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Compartimentul Contabilitate din cadrul primariei comunei Mașloc.

Art.3. Prezenta hotărâre se comunică:

- Institutiei Prefectului – Judet Timis;

- Primarului comunei Mașloc

-Compartimentului contabilitate;

- Cetatenilor prin afisare

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Augustin CONEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MAȘLOC,

Cornel-Daniel SZIGETI

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 11 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 11 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 14.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 23.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu