Art. 1 Se aproba incheierea unui contract de prestari servicii artistice intre Orasul Novaci si Persoana Fizica Autorizata ,,POPESCU I.V. PETRE”, pentru anul 2025.
Art. 2 Se aproba suma de 25 000 lei, reprezentand, contravaloarea serviciilor artistice oferite de catre Persoana Fizica Autorizata ,,POPESCU I.V. PETRE”, pentru instruirea membrilor Ansamblului Folcloric ,, Nedeia”.
Art. 3 Plata sumei se va face din bugetul local al orasului Novaci, Capitolul 67.00- ,,Cultura, recreere si religie”
Art. 4 Primarul Orasului Novaci, serviciile de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orasului Novaci, judetul Gorj, vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.5. Prezenta hotărâre se va comunica prin grija secretarului general al orasului Novaci, în termen legal, Instituţiei Prefectului Judeţului Gorj, in vederea exercitarii controlului de legalitate şi va fi adusă la cunoştinţă publică prin afişare pe site-ul instituției orasului Novaci la secțiunea Monitorul Oficial Local.
Hotărârea Consiliului Local
HOTĂRÂRE
privind aprobarea incheierii unui contract de prestari servicii artistice intre Orasul Novaci si Persoana Fizica Autorizata ,,POPESCU I.V. PETRE”
Stare
Hotărâre
adoptată
Hotărâre
România
Județul Gorj
Consiliul Local al orașului Novaci
HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL
Nr. 4 din 30.01.2025
privind aprobarea incheierii unui contract de prestari servicii artistice intre Orasul Novaci si Persoana Fizica Autorizata ,,POPESCU I.V. PETRE”
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
- Prevederile Legii nr. 273/ 2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea bugetului orasului Novaci pe anul 2024;
- Prevederile art. 129 alin. (7), lit. d) si lit. e) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Prevederile HCL nr.119/18.12.2024 privind aprobarea Agendei Culturale a orasului Novaci pentru anul calendaristic 2025;
Ținând cont de:
a) Referatul de necesitate întocmit de director Casa de Cultura a orasului Novaci, inregistrata sub nr.153/08.01.2025;
b) Cererea formulată de Popescu Petre, înregistrată sub nr. 554/15.01.2025;
c) Proiectul de hotărâre inițiat de Primarul orasului Novaci;
c) Referatul de aprobare întocmit de Primarul orasului Novaci;
d) Raportul de specialitate al compartimentului de resort din aparatul de specialitate al Primarului Orasului Novaci;
e) Avizele comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al Orasului Novaci;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul local al orașului novaci
întrunit în a 3-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,
Iulian BUDURAN
CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:
SECRETARUL GENERAL AL ORAȘULUI NOVACI,
Simona STĂNIȘEL
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 4 / 30.01.2025 |
|||
|---|---|---|---|
| PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ | Vot prin ridicarea mâinii individual | ||
| HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL | |||
| 0 | Hotărâre care se adoptă cu votul: majorității simple a consilierilor locali prezenți |
Voturi necesare | 8 |
| 1 | Numărul consilierilor locali, potrivit legii | 15 | |
| 2 | Numărul consilierilor locali în funcție | 15 | |
| 3 | Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii | 15 | |
| 4 | Numărul voturilor „PENTRU” | 13 | |
| 5 | Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” | Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. | 1 |
| 6 | Numărul voturilor „ABȚINERE” | 1 | |
| 7 | Numărul consilierilor locali care absentează motivat | 0 | |
| 8 | Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat | 0 | |
| 9 | Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot | 0 | |
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 4 / 30.01.2025 |
||
|---|---|---|
| Nr. crt. |
OPERAȚIUNI EFECTUATE | Data |
| 0 | 1 | 2 |
| 1 | Adoptarea hotărârii | 30.01.2025 |
| 2 | Comunicarea către primar | |
| 3 | Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii | 12.02.2025 |
| 4 | Comunicarea către prefectul județului | 12.02.2025 |
| 5 | Comunicarea către persoanele cărora li se adresează | |
| 6 | Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu | |