Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 4 / 23.01.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind aprobarea planului de acțiuni si de lucrări de interes local pentru persoanele apte de muncă care beneficiaza de venitul minim de incluziune în anul 2025

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

  • Comisia 3

Raportul compartimentelor de resort

Raport Compartimentul Asistență Socială și Autoritate Tutelară

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Constanța

Consiliul Local al comunei Oltina

Proiect de hotărâre

Nr. 4 din 23.01.2025

privind aprobarea planului de acțiuni si de lucrări de interes local pentru persoanele apte de muncă care beneficiaza de venitul minim de incluziune în anul 2025

Luând act de:

a)proiectul de hotarare nr.4/23.01.2025 privind aprobarea planului de acțiuni si de lucrări de interes local pentru persoanele apte de muncă care beneficiaza de venitul minim de incluziune în anul 2025

b) referatul de aprobare al primarului comunei Oltina în calitate de inițiator ca insrument de prezentare si motivare

c) avizul de legalitate al secretarului general al Comunei Oltina, judetul Constanta

d) raportul de specialitate al Compartimentului Asistenta sociala din cadrul Aparatului de specialitate al primarului comunei Oltina, judetul Constanta înregistrat sub nr.275/28.01.2025;

e) Avizul consultativ nr.6/31.01.2025 al Comisiei nr.1–  Comisia de specialitate pentru activităţi economico-financiare, amenajarea teritoriului şi urbanism, agricultura, administrarea domeniului public şi privat al comunei;

f) Avizul consultativ nr.7/31.01.2025 al Comisiei nr.2– Comisia de specialitate pentru administraţia publică locală, juridică şi de disciplină, muncă şi protecţie socială, protectia copiilor si tineret

 

Având în vedere temeiurile juridice prevăzute de dispozițiile:

a)art. 15 alin. (2), art. 120 și art. 121 alin. (1) și alin. (2) din Constituția României, republicată;

b)art. 3, art. 4 și art. 6 paragraful 1 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

c)art. 7 alin. (2)   din Codul civil al României, adoptat prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările și completările ulterioare;

d) Legea asistenţei sociale nr. 292/2011  cu modificarile si completarile ulterioare;  

e) prevederile art.27ˡ si art.27² art.60 alin. (1) si alin.(2) din Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune  cu modificarile si completarile ulterioare; 

f)Hotărârea nr. 1154/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune cu modificarile si completarile ulterioare;  

g) art. 129 alin. (2) lit. d) și alin. (7) lit. b) raportate la art. 155 alin. (1) lit. d) precum și cu cele ale alin. (5) lit. c), art. 139 alin. (1) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare

h) ale art. 3, alin. 2, art. 42 alin. 4, art. 80 și art. 82 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările ulterioare;

            

         In temeiul art. 129 alin. (2) lit. d) și alin. (7) lit. b), art.139 ali.(1), art. 196  alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019  privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare

                                                         

 

          

 

                                                                   

 

                                                                         HOTARASTE:

 

   Art. 1. Se aprobă Planul de acțiuni și lucrări de interes local pentru anul 2025, astfel cum a fost prezentat, pentru repartizarea orelor de muncă prestate lunar de către persoanele majore, apte de muncă din familiile beneficiare de venit minim de incluziune în conformitate cu prevederile Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune  cu modificarile si completarile ulterioare; 

            

   Art. 2. Lista lucrărilor și acțiunilor care urmează a fi executate de beneficiarii de venit minim de incluziune, apți de muncă, este prevăzută în Anexa nr. 1 , parte integranta la    prezenta hotărâre.

 

Art. 3. Cu ducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează viceprimarul comunei Oltina și Compartimentul de Asistență Socială din cadrul Aparatului de Specialitate al primarului comunei Oltina, judetul Constanta

 

     Art.4.- Viceprimarul comunei Oltinei asigură instructajul privind normele de tehnica securității muncii pentru persoanele care prestează actiuni sau lucrări de interes local și ține evidența efectuării orelor prestate de aceștia.

           

       Art. 5. – Prezenta hotărâre se comunică, în termenul prevăzut de lege primarului comunei Oltina și prefectului județului Constanța  pentru controlul si verificarea legalitatii și se aduce la cunoștință publică prin publicarea in monitorul oficial local pe pagina de internet la adresa:  www.comunaoltina.ro.   

 

 

 

 

          Prezenta hotarare a fost adoptata cu 11 voturi pentru, 0 voturi impotriva, 0 abtineri, exprimate de un numar de 11 consilieri locali prezenti la sedinta din numarul total de 11 consilieri locali in functie.

 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI OLTINA

Ștefania CEALERA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OLTINA

Liliana TRANDAFIR

Documente de prezentare și motivare

  • Referat de aprobare
    Referat de aprobare
  • Raport Compartimentul Asistență Socială și Autoritate Tutelară
    Raport Compartimentul Asistență Socială și Autoritate Tutelară
  • Raport Secretarul general
    Raport Secretarul general
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 2 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 2 )
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )

Rezultate voturi