Dispoziție a autorității executive

Nr. 47 / 21.03.2025
Caracter normativ

Dispoziție

privind convocarea Consiliului Local al comunei OSTROV, județul Tulcea în sedință extraordinară, în ziua de MIERCURI, 26 MARTIE 2025 ora 15.00

Inițiator proiect

Gabriel NEACȘU

Primarul comunei

Stare

Dispoziție

emisă

contrasemnată

Dispoziție

România

România

Județul Tulcea

primarul comunei Ostrov

Dispoziția

nr. 47 din 21.03.2025

privind convocarea Consiliului Local al comunei OSTROV, județul Tulcea în sedință extraordinară, în ziua de MIERCURI, 26 MARTIE 2025 ora 15.00

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art. 15 alin.(2), art. 120 alin. (1) și art. 121 alin. (1) și alin. (2) din Constituția României, republicată;
  2. art. 3, art. 4 și art. 6 paragraful 1 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

Ținând cont de:

  1. art. 7 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare;

Luând act de:

  1. art.133 alin(1), art 134 alin(1) lit„ a,” alin(3) lit„a”, alin(5) din OUG nr 57 / 2019 -  Ordonanța de Urgenta a Guvernului  privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul comunei Ostrov

emite următoarea dispoziție.


Art. 1 -Convocarea Consiliului Local al comunei OSTROV, jud. Tulcea în ședință  extraordinară, pentru data de   MIERCURI 26  martie 2025, orele 15.00, care va avea loc la sediul Primariei comunei OSTROV, din localitatea OSTROV, județul TULCEA, Str.Școlii Nr.6 - sala de ședințe. 


Art. 2 -Proiectul ordinii de zi este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta dispoziție.

Art. 3

  1. Materialele înscrise pe proiectul ordinii  de zi cuprinzând proiectele de hotărâri, însoțite de anexele corespunzătoare, referatele de aprobare, rapoartele compartimentelor de specialitate, precum și de celelalte documente conexe sunt puse la dispoziția consilierilor locali, în format hârtie, la sediul Primăriei comunei OSTROV, județul Tulcea.
  2. Proiectul ordinii de zi  a ședinței Consiliului Local al comunei OSTROV, se aduce la cunoștința locuitorilor comunei OSTROV, prin afișare pe pagina de internet www.primariaostrovtulcea.ro și afișare la avizierul de la sediul propriu.

Art. 4 -  Asupra proiectelor de hotărâri inițiate se pot formula  și depune amendamente, motivate legal,  în condițiile art. 138 alin(12) din OUG nr 57 / 2019.


Art.5 - Secretarul general al com. Ostrov , jud. Tulcea, va lua masurile necesare pentru aducerea la cunostinta publica a prezentei dispozitii- prin afisare la sediul Primariei si trimiterea unui exemplar Institutiei Prefectului- Judetul Tulcea.

PRIMARUL COMUNEI OSTROV

Gabriel NEACȘU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV

Virginia-Nicoleta STROE

consilier achiziții publice

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare emiterii dispoziției autorității executive nr. 47 / 21.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Semnarea dispoziției 21.03.2025
2 Data până la care dispoziția trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 03.04.2025
3 Comunicarea către prefectul județului 01.04.2025
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu