Nr. 2 / 30.01.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea contului de incheiere a exercitiului bugetar la 31.12.2024 al Comunei Ostrov, judetul Tulcea

Inițiator proiect

Gabriel NEACȘU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Ostrov

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 2 din 30.01.2025

privind aprobarea contului de incheiere a exercitiului bugetar la 31.12.2024 al Comunei Ostrov, judetul Tulcea

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Art.49 (12) din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  2. Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata, in Monitorul oficial, partea I, nr.48/2005, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ținând cont de:

  1. prevederile art. 129, alin.4, litera a, din OUG 57/2019-privind Codul administrativ;
  2. raportul nr. 129/21.01.2025 intocmit d-l Mehedintu Marian –conducatorul compartimentului financiar contabil si resurse umane;
  3. expunerea de motive a primarului UAT Comuna Ostrov cu nr. 133/21.01.2025;

Luând act de:

  1. avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Ostrov;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ostrov

întrunit în a 3-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aproba contul de incheiere al exercitiului bugetar  pe trimestrul 4_2024 al bugetului local astfel:

Buget local:

  1. Venituri : 7933820.92 lei
  • Venituri proprii : 2352227.09 lei
  • Sume defalcate din tva(11.02) : 3813871.82 lei
  • Sume din excedentul bugetului local utilizate pentru finantarea cheltuielilor sectiunii de dezvoltare: 0 lei
  • Subventii de la bugetul de stat: 1002598 lei, respectiv 42.02.34-aj.caldura-321136 lei, 42.02.41-subv.sanatate-73610 lei si 42.02.88- alocari de sume din PNRR aferente asistentei financiare nerambursabile: 607852 lei.
  • Subventii de la alte administratii: 765124.01 lei, respectiv 43.02.34- sume alocate din bugetul ANCPI-141108.24 lei si 43.02.49- sume alocate din PNRR aferente asistentei financiare nerambursabile: 624015.77 lei 

, structurate pe cele doua sectiuni, sectiunea de functionare: 6678268.15 lei, respectiv sectiunea de dezvoltare: 1255527.77 lei.

 

      2. Plati efectuate: 7429721.77 lei

  • Cheltuieli de personal(tlt.10): 3263714 lei
  • Cheltuieli bunuri si servicii(tlt.20): 1307793.85 lei
  • Alte transferuri(tlt.51): 0 lei          
  • Asistenta sociala(tlt.57): 1200416.22 lei
  • Alte cheltuieli(burse/religie) (tlt.59): 0 lei
  • Proiecte cu finantare europeana(tlt.56/58): 0 lei
  • Proiecte cu finantare din PNRR(tlt.60): 1544893.70 lei
  • Cheltuieli de capital(tlt.71): 117370 lei
  • Active financiare(tlt.72): 0 lei
  • Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent(concedii medicale) (tlt.85): -4.466 lei, structurate pe cele doua sectiuni, sectiunea de functionare: 5767458.077 lei, respectiv sectiunea de dezvoltare: 1662263.7 lei.

 Excedent buget local 504099.15 lei, respectiv excedent sectiunea de functionare: 910835.08 lei si deficit sectiunea de dezvoltare 406735.93 lei

 Art. 2 - Detalierea conturilor de incheiere a executiei bugetare pe trim 4_2024, este prevazuta in anexa ce face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 3 - Prezentul proiect de hotarare va fi supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta sa din 30.01.2025.


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Steluța SILEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV,

Virginia-Nicoleta STROE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 2 / 30.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 9
4 Numărul voturilor „PENTRU” 9
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 2
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 2 / 30.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.01.2025
2 Comunicarea către primar 31.01.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 03.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 10.02.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu