Nr. 8 / 27.02.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind însuşirea rezultatelor inventarierii patrimoniului UAT Comuna Ostrov, județul Tulcea, la data de 31.12.2024

Inițiator proiect

Gabriel NEACȘU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Ostrov

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 8 din 27.02.2025

privind însuşirea rezultatelor inventarierii patrimoniului UAT Comuna Ostrov, județul Tulcea, la data de 31.12.2024

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. prevederile art. 7 alin (1) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, Ordinul Ministerului Finanţelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii

Ținând cont de:

  1. referatul de aprobare înregistrat cu nr. 376/11.02.2024 şi proiectul de hotărâre iniţiat de primar, cu privire la însuşirea rezultatelor inventarierii patrimoniului comunei Ostrov, județul Tulcea la data de 31.12.2024;
  2. raportul d-lui Mehedintu Marian, conducatorul compartimentului financiar contabil si resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al primarului, înregistrat cu nr.377/11.02.2025;

Luând act de:

  1. avizul comisiei de specialitate a consiliului local, prin care se propune admiterea proiectului de hotărâre în forma şi cu conţinutul iniţiat de primar;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ostrov

întrunit în a 4-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.


Art. 1 - Consiliul local al comunei Ostrov ia act şi își insușește rezultatele inventarierii patrimoniului comunei Ostrov, județul Tulcea, la data de 31.12.2024, prevăzute in raportul comisiei de inventariere nr. 4158/30.12.2024 stabilita conform Dispozitiei primarului comunei Ostrov nr. 146/22.11.2024, conform anexei nr.1, care face parte integranta din prezenta hotarare.


Art. 2 - Se aproba registrul inventar al Primariei Comunei Ostrov la 31.12.2024, conform anexei nr.2, care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 3 - Se aproba registrul inventar Scolii Gimnaziale Ostrov la 31.12.2024, conform anexei nr.3, care face parte integranta din prezenta hotarare.


Art. 4 - Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei Ostrov, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei, compartimentului financiar contabil si resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Instituţiei Prefectului – Judeţului Tulcea în vederea efectuării controlului asupra legalităţii acesteia şi se va aduce la cunoştinţă publică prin afişare.


Prezentul proiect de hotarare va fi supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta sa din 27.02.2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Adrian GHERGHIȘAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV,

Virginia-Nicoleta STROE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 8 / 27.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 8 / 27.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.02.2025
2 Comunicarea către primar 28.02.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 03.03.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 10.03.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu