Dispoziție a autorității executive

Nr. 80 / 27.03.2025
Caracter normativ

Dispoziție

privind desemnarea persoanelor care vor semna ordine de plata prin trezorerie(OMPHT), respectiv cecul de numerar, angajarea, lichidarea, ordonantarea angajamentelor bugetare si legale, respectiv persoanele care vor ridica/depune numerar din conturile deschise la trezorerie

Inițiator proiect

Tudor SANDU

Primarul comunei

Stare

Dispoziție

emisă

contrasemnată

Dispoziție

România

România

Județul Prahova

primarul comunei Păulești

Comuna Păulești

Dispoziția

nr. 80 din 27.03.2025

privind desemnarea persoanelor care vor semna ordine de plata prin trezorerie(OMPHT), respectiv cecul de numerar, angajarea, lichidarea, ordonantarea angajamentelor bugetare si legale, respectiv persoanele care vor ridica/depune numerar din conturile deschise la trezorerie

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. pct.5-Organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale din OMFP nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice;

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul comunei Păulești

emite următoarea dispoziție:

Art. 1 - Persoanele care semneaza angajarea, lichidarea si ordonantarea angajamentelor bugetare legale sunt:

Ordonator principal de credite       - Sandu Tudor- Primar;

Persoană delegată - Banu Adrian Virgil - Viceprimar;

Control finaciar preventiv propriu

 -Ghioarca Florentina-Sigiliu nr.1-Sef Serviciu Financiar Contabil 

- Budascu Ana Cristina-Sigiliul nr.2- Consilier;

 - Budascu Andreea Steluta- Sigiliul nr.3 -consilier;  

Art. 2 - Persoanele care vor semna ordine de plata prin trezorerie (OPHT), respectiv cecul de numerar:

Prima semnatura cf. OMFP nr.1792/2002         - Ghioarca Florentina - Sef Serviciu Financiar Contabil

A doua semmnatura cf. OMFP nr.1792/2002   - Budascu Ana Cristina- Consilier;

Inlocuitor prima semnatura                                 - Budascu Andreea Steluta -Consilier;

Inlocuitor a doua semnatura                               -  Popenciu Maria Elena - Consilier;

Art. 3 - Persoanele care vor ridica/depune numerarul din conturile deschise la Trezoreria Boldesti -Scaeni sunt:

                                                                                  -Botoc Dorina Luminita- consilier, casier;

                                                                                  - Balcan Mihaela -Adriana- consilier, casier; 

Art. 4 - Orice alte prevederi contrare prezentei isi inceteaza aplicabilitatea. 

Art.5 -Prezenta va intra in vigoare incepand cu data de 28.03.2025 si va fi comunicata celor interesati prin grija secretarului general al comunei Paulesti.

PRIMARUL COMUNEI PĂULEȘTI

Tudor SANDU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PĂULEȘTI

Felicia RĂDUCEA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare emiterii dispoziției autorității executive nr. 80 / 27.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Semnarea dispoziției 27.03.2025
2 Data până la care dispoziția trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.04.2025
3 Comunicarea către prefectul județului 27.03.2025
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu