Nr. 22 / 10.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind acordarea unui mandat special dlui Tudor SANDU, reprezentantul Comunei Păulești în cadrul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară "Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova”

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Păulești

Comuna Păulești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 22 din 10.03.2025

privind acordarea unui mandat special dlui Tudor SANDU, reprezentantul Comunei Păulești în cadrul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară "Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova”

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art.22 alin (1) din Statutul Asociaţiei ADI – Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova;
  2. art.129 alin (2)  lit.d) coroborare cu alin (6) punct 14) din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  3. art. 8 din Legea  nr. 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. art.10 alin (8) din Legea nr.51/2006, legea serviciilor comunitare de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare; 
  5. H.G. nr.293/2023 privind modificarea și completarea H.G. 855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru și a statutului cadru ale asociațiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilități publice.                   

Luând act de:

  1. referatul de aprobare nr. 4157 / 07.03.2025 al dlui Sandu Tudor, primarul comunei Păulești, prin care se arată necesitatea și oportunitatea acordării unui unui mandat special în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova,, 
  2. raportul de specialitate nr. 4158 / 07.03.2025 al compartimentului Administrarea Domeniului Public și Privat.
  3. avizul comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
  4. Adresa nr. 1161/04.03.2025 a A.D.I. Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova înregistrată la Primăria Păulești sub nr. 4012 / 05.03.2025.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei păulești

întrunit în a 5-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. Se acordă un mandat special domnului Sandu Tudor, având funcția de Primar Comuna Păulesti, să voteze și să semneze în numele și pe seama Consiliului Local al Comunei Păuleşti, în cadrul Adunării Generale a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova”, documentația pentru procedura de negociere fără publicare prealabilă, a contractului ,,Delegare prin concesiune a gestiunii activității de colectare, transport și transfer a deșeurilor municipale în zonele 2 Boldești-Scăeni și 6 Valea Doftanei.

Art.2. Prevederile prezentei vor fi duse la îndeplinire de Primarul comunei Păulești și comunicate celor interesați de secretarul general al comunei.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Adrian-Virgil BANU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PĂULEȘTI,

Felicia RĂDUCEA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 22 / 10.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 14
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 14
4 Numărul voturilor „PENTRU” 14
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 22 / 10.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 10.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 21.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 12.03.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 19.03.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu