Nr. 24 / 26.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea bugetului general al comunei Păulești, al instituțiilor subordonate și a listei de investiții, pe anul 2025 și estimări pentru anii 2026 - 2028

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Păulești

Comuna Păulești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 24 din 26.03.2025

privind aprobarea bugetului general al comunei Păulești, al instituțiilor subordonate și a listei de investiții, pe anul 2025 și estimări pentru anii 2026 - 2028

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1.  legea nr.9 / 2025 a bugetului de stat pentru anul 2025;
  2. art.19, art.49 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  3. art.129 alin (1) (2) lit.b), alin (4) lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  4. art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1.  contractele de finanțare pentru Programul Național de Dezvoltare Locală;
  2. contractele de finanțare prin Programul Național de Redresare și Reziliență;
  3. contractele de finanțare prin Programul Național de Investiții ,,Anghel Saligny;
  4. contractele de finanțare prin Administrația Fondului de Mediu.

Luând act de:

  1. referatul de aprobare nr. 2936 / 17.02.2025 al primarului comunei Păulești prin care propune aprobarea bugetului general al comunei Păulești, al instituțiilor subordonate și a listei de investiții, pe anul 2025 și estimări pentru anii 2026 - 2028.
  2. raportul de specialitate nr. 2937 / 17.02.2025 al Serviciului Financiar Contabil, Resurse Umane și Achiziții Publice;
  3.  avizul comisiei de specialitate din cadrul consiliului local 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei păulești

întrunit în a 7-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre:

Art.1.  Se aprobă bugetul general al comunei Păulești, județul Prahova, in cuantum de 75.319,60 mii lei detaliat la venituri pe capitole, subcapitole și la cheltuieli pe subcapitole, titluri, articole de cheltuieli și subcapitole, sursa A pe anul 2025 și estimări pentru anii 2026 - 2028, conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta.

Art.2. Se aprobă bugetul Clubului Sportiv Păulești, județul Prahova, în cuantum de 1000 mii lei, detaliat la venituri pe capitole, subcapitole și la cheltuieli pe subcapitole, titluri, articole de cheltuieli și subcapitole, sursa G, pe anul 2025 și estimări pentru anii 2026 - 2028, conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta.

Art.3. Se aprobă bugetul Școlii Gimnaziale Arhitect Toma T.Socolescu, comuna Păulești, județul Prahova, în cuantum de 1700 mii lei, detaliat la venituri pe capitole, subcapitole și la cheltuieli pe subcapitole, titluri, articole de cheltuieli și subcapitole, sursa A și E, pe anul 2025 și estimări pentru anii 2026 - 2028, conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta.

Art.4. Se aprobă Lista de investiții, în anul 2025, conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta.

Art.5. Prevederile prezentei vor fi duse la îndeplinire de primarul comunei Păulești, prin Serviciul Financiar-contabil, Resurse Umane și Achiziții Publice și comunicate celor interesați de secretarul general al comunei Păulești. 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

George LICSANDRU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PĂULEȘTI,

Felicia RĂDUCEA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 24 / 26.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 9
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 6
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 24 / 26.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 27.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu