Nr. 31 / 26.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea documentației tehnico-economice - faza Studiu de fezabilitate, a indicatorilor tehnico-economici actualizați și a devizului general actualizat pentru proiectul ,,Rețea distribuție gaze naturale, inclusiv branșamente și racorduri la sistemul de transport al gazelor naturale, în comuna Păulești, județul Prahova,, aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții Anghel Saligny, precum și a sumei reprezentând categoriile de cheltuieli finanțate de la bugetul local pentru realizarea obiectivului

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Păulești

Comuna Păulești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 31 din 26.03.2025

privind aprobarea documentației tehnico-economice - faza Studiu de fezabilitate, a indicatorilor tehnico-economici actualizați și a devizului general actualizat pentru proiectul ,,Rețea distribuție gaze naturale, inclusiv branșamente și racorduri la sistemul de transport al gazelor naturale, în comuna Păulești, județul Prahova,, aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții Anghel Saligny, precum și a sumei reprezentând categoriile de cheltuieli finanțate de la bugetul local pentru realizarea obiectivului

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art. 44 alin (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, modificata si completata;
  2. art. 2, art. 4 alin (1) lit. c) din OUG nr. 95/2021 privind aprobarea Programului Național de investiții Anghel Saligny;
  3. art. 6 alin (1) lit. b) din Ordinul nr. 1333/2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului Național de investiții “Anghel Saligny”, pentru categoriile de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 95/2021.

Ținând cont de:

  1. documentația tehnico-economică - studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiții "RETEA DISTRIBUTIE GAZE NATURALE, INCLUSIV BRANSAMENTE SI RACORDURI LA SISTEMUL DE TRANSPORT AL GAZELOR NATURALE, IN COMUNA PAULESTI, JUDETUL PRAHOVA" aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții „Anghel Saligny” prin ordin al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, întocmit de S.C. Aqva Termo Sanit S.R.L., înregistrat la Primăria Comunei Păulești cu nr. 8585/13.05.2024.

Luând act de:

  1. Referatul de aprobare nr. 4818/17.03.2025 al primarului comunei Păulești prin care se arata necesitatea si oportunitatea aprobării documentației actualizată a investiției REțEA DISTRIBUȚIE GAZE NATURALE, INCLUSIV BRANșAMENTE șI RACORDURI LA SISTEMUL DE TRANSPORT AL GAZELOR NATURALE, în COMUNA Păulești, județ Prahova
  2. Raportul de specialitate nr. 4819/17.03.2025 al compartimentului Achiziții Publice.
  3. Avizul comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei păulești

întrunit în a 7-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. Se aprobă documentația tehnico-economică - studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiții "RETEA DISTRIBUTIE GAZE NATURALE, INCLUSIV BRANSAMENTE SI RACORDURI LA SISTEMUL DE TRANSPORT AL GAZELOR NATURALE, IN COMUNA PAULESTI, JUDETUL PRAHOVA" aprobat pentru finanțare prin Programul național de investiții „Anghel Saligny” prin ordin al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, întocmit de S.C. Aqva Termo Sanit S.R.L., înregistrat la Primăria Comunei Păulești cu nr. 8585/13.05.2024. 

Art.2. Se aprobă indicatorii tehnico-economici actualizați aferenți obiectivului de investiții "RETEA DISTRIBUTIE GAZE NATURALE, INCLUSIV BRANSAMENTE SI RACORDURI LA SISTEMUL DE TRANSPORT AL GAZELOR NATURALE, IN COMUNA PAULESTI, JUDETUL PRAHOVA", conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre. (atașam anexa 2.2 la normele metodologice)

Art.3. Se aproba devizul general actualizat aferent obiectivului de investiții "REȚEA DISTRIBUȚIE GAZE NATURALE, INCLUSIV BRANȘAMENTE ȘI RACORDURI LA SISTEMUL DE TRANSPORT AL GAZELOR NATURALE, ÎN COMUNA PĂULEȘTI, JUDEȚUL PRAHOVA" (atașăm anexa 2.1 la normele metodologice – deviz general)

Art.4. Se aprobă finanțarea de la bugetul local al Comunei Păulești a sumei de 503.657,60 lei (TVA inclus) reprezentând categoriile de cheltuieli finanțate de la bugetul local conform prevederilor art. 4 alin. (6) din Normele metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții "Anghel Saligny", pentru categoriile de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95/2021, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației nr. 1333/2021.

Art.5. Anexele 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotărâre.

Art.6. Prevederile prezentei vor fi duse la îndeplinire de primarul comunei Păulești, prin compartimentul Achiziții Publice și comunicate celor interesați de secretarul general al comunei.  

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

George LICSANDRU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PĂULEȘTI,

Felicia RĂDUCEA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 31 / 26.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 9
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 6
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 31 / 26.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 11.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 22.04.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu