Nr. 28 / 27.04.2023
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Planului de lucrări pentru anul 2023, conform Legii 416 / 2001

Inițiator proiect

Florin-Mihai SOREAȚĂ

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Teleorman

Consiliul Local al comunei Peretu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 28 din 27.04.2023

privind aprobarea Planului de lucrări pentru anul 2023, conform Legii 416 / 2001

         CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PERETU, JUDEŢUL TELEORMAN, întrunit îşedinţă de lucru,

             Având în vedere:

  • Referatul de aprobare al d-lui primar, nr.2683/26.04.2023;
  • raportul de specialitate întocmit de compartimentul de asistenta sociala nr. 2686/26.04.2023;
  • prevederile art. 6 alin. (7) si  (8) din legea 416/2001 privind venitul minim garantat , cu modificarile si completarile ulterioare;
  • raportul de avizare al comisiei de specialitate pe domeniul de activitate;

- prevederile art. 129 alin. (2) lit. d) , alin. (7) lit. (s) si art 139, alin. 1,  din OUG 57/2019, privind Codul Administrativ;

Fiind indeplinite prevederile art.136 alin. (8) din  OUG 57/2019, privind Codul Administrativ;

În temeiul art. 196 alin. (1), lit. (a),  a) privind Codul Administrativ, emite urmatoarea :

CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PERETU

H O T A R A S T E :

Art. 1. Se aproba planul de lucrari pe care trebuie sa le efectueze beneficiarii venitului minim garantat, conform Legii 416/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum este prevazut in anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art.2. Viceprimarul comunei Peretu, dl. Burcea Alexandru,  va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.

Art.3. Secretarul comunei Peretu va transmite prezenta hotarare Institutiei Prefectului Judetului Teleorman pentru verificarea legalitatii, primarului comunei Peretu, Compartimentelor si Institutiilor interesate pentru cunoastere si aplicare.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Marius GHIMIȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PERETU,

Simona-Valentina ALECU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 28 / 27.04.2023

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 28 / 27.04.2023

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.04.2023
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 11.05.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 22.05.2023
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu