CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PERETU, JUDEŢUL TELEORMAN, întrunit în şedinţă de lucru,
Având în vedere:
- Referatul de aprobare al d-lui primar, nr.2683/26.04.2023;
- raportul de specialitate întocmit de compartimentul de asistenta sociala nr. 2686/26.04.2023;
- prevederile art. 6 alin. (7) si (8) din legea 416/2001 privind venitul minim garantat , cu modificarile si completarile ulterioare;
- raportul de avizare al comisiei de specialitate pe domeniul de activitate;
- prevederile art. 129 alin. (2) lit. d) , alin. (7) lit. (s) si art 139, alin. 1, din OUG 57/2019, privind Codul Administrativ;
Fiind indeplinite prevederile art.136 alin. (8) din OUG 57/2019, privind Codul Administrativ;
În temeiul art. 196 alin. (1), lit. (a), a) privind Codul Administrativ, emite urmatoarea :
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PERETU
H O T A R A S T E :
Art. 1. Se aproba planul de lucrari pe care trebuie sa le efectueze beneficiarii venitului minim garantat, conform Legii 416/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum este prevazut in anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.2. Viceprimarul comunei Peretu, dl. Burcea Alexandru, va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.3. Secretarul comunei Peretu va transmite prezenta hotarare Institutiei Prefectului Judetului Teleorman pentru verificarea legalitatii, primarului comunei Peretu, Compartimentelor si Institutiilor interesate pentru cunoastere si aplicare.