CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PERETU, JUDEŢUL TELEORMAN, întrunit în ședință de lucru, având în vedere:
- raportul nr. 2052 din 26 martie 2024 - privind stadiul de înscriere a datelor în Registrul Agricol pentru anul 2023 și în trimestrul I al anului 2024 ;
- referatul de aprobare întocmit de dnului primar, nr.2049 din 26 martie 2024 , prin care se solicită Consiliului local PERETU analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol pentru anul 2023 și în trimestrul I al anului 2024 și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,
- raportul compartimentului de specialitate nr. 2052 din 26 martie 2024 ;
- proiect de hotărâre iniţiat de primar,
- raportul comisiei de specialitate a primarului,
- prevederile art. 1 alin.(5), (6), art. 6, art.8, art.9, art.15 lit.a) din O.G. nr. 28/2008 privind Registrul Agricol, cu modificările şi completările ulterioare prin legea nr. 98/2009 ;
- prevederile HG nr. 985/2019 privind registrul agricol pentru perioada 2020-2024 ;
- pct. 88 și 89 Titlul IX din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal aprobate prin HG nr. 1 / 2016 cu modificările și completările ulterioare ;
- prevederile Legii nr. 68/1991 privind registrul agricol ;
- prevederile art. 7 alin.(4) din Normele tehnice privind modul de completare a Registrului Agricol pentru perioada 2020-2024,
- prevederile art. 3 alin.(2), art.31, art. 40 – 49 și art. 80 – 83 din legea nr. 24 / 2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și d) și alin. (3), lit. c) și alin. (7) lit. p) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrative.
Fiind îndeplinite prevederile art. 136 alin. (8) din OUG nr. 57/2019,
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
Consiliul Local al comunei PERETU
H o t ă r ă ş t e :
Art. 1 | Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul Agricol în anul 2023 și respectiv în trimestrul I al anului 2024 la nivelul UAT PERETU, conform anexei nr. 1 la prezenta, care face parte integrantă din hotărâre.
|
Art. 2 | Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea activităţii de înscriere a datelor în Registrul Agricol pe trimestrul II al anului 2024 la nivelul UAT PERETU, conform anexei nr. 2 la prezenta, care face parte integrantă din hotărâre.
|
Art. 3 | Se aproba întocmirea registrului agricol pentru anul 2024 pe suport hârtie și în format electronic, care se interconectează cu Registrul agricol național în condițiile art.1 alin.(5) din OG nr. 28/2008.
|
Art. 4
Art.5
Art.6 | Secretarul general al comunei PERETU verifică prin sondaj, cel puțin de două ori pe an, concordanța dintre datele din registrul agricol și datele din registrul de rol nominal unic.
Se constată că nu sunt situații particulare identificate la nivelul localității pe linia completării registrului agricol și care nu sunt reglementate prin normele tehnice.
Compartimentul registrul agricol, fond funciar și cadastru va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
|
Art. 7 | Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţã publicã prin afişare la sediul autoritãţilor administraţiei publice locale, pe pagina de internet proprie www.comunaPERETU.ro și se comunică persoanelor interesate și:
Compartimentului registrul agricol, fond funciar și cadastru . |