Nr. 2 / 08.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

delegarea atribuțiilor de șef serviciu al Serviciului Public de Alimentare cu Apă Peștera, domnului TANASE MARIUS

Inițiator proiect

Paraschiva DEMIREL-BOBE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Constanța

Consiliul Local al comunei Peștera

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 2 din 08.01.2025

delegarea atribuțiilor de șef serviciu al Serviciului Public de Alimentare cu Apă Peștera, domnului TANASE MARIUS

Consiliul local al comunei Pestera ,judetul Constanta , intrunita in sedinta extraordinară de îndata  din data de 08.01.2025 ;

   Analizând:

   - referatul de aprobare nr.47 întocmit la proiectul de hotărâre  nr. 2 privind   delegarea de atribuții de șef serviciu al Serviciului Public de Alimentare cu Apă Peștera, a domnului TĂNASE MARIUS Peștera, județul Constanța, emis de către doamna ing. Demirel Bobe Paraschiva, primarul comunei Peștera, județul Constanța;

    adresa nr. 322/ 30.12.2024 a S.P.A. Peștera, înregistrată la primăria comunei Peștera sub nr. 10.009 /31.12.2024  prin care înștiințează consiliul local că la data de 31. 12. 2024 expiră decizia  privind delegarea de atribbuții ca șef de șerviciului public de alimentare cu apă Peștera, emisă de șeful de serviciu.

       Având în vedere:

     - prevederile art.43 și art. 44 alin.(1) din legea nr. 53/ 2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    - prevederile  Legii nr. 421/ 2023 privind bugetul de stat pe anul 2024; 

    Ținând seama de prevederile art.129, alin.(2)lit.b, coroborat cu alin.(4), lit.a, din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare;

      În temeiul dispozitiilor art.139 alin.(3) lit.i,, art.196 alin.(1),lit.a,, și art.197 alin.(1) și alin.(4) din O.U.G. nr. 57/ 2019  privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare;

                                                   H o t ă r â r e:

      Art.1.-    Cu data adoptării prezentei hotărâri se deleagă atribuțiile de șef serviciu  al Serviciului Public de Alimentare cu Apă Peștera domnului TĂNASE MARIUS, până la ocuparea prin concurs a postului devenit vacant, dar nu mai mult de 60 de zile.

    Art.2. – Primarul , prin compartimentul de specialitate buget – finante,contabilitate aduc la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.   

    Art.3. -  Secretarul   general al comunei va face publică prezenta hotărâre si o va transmite Institutiei Prefectului judetul Constanta și persoanei interesate  în termenul prevăzut de lege . 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Luminița BĂRBULESCU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PEȘTERA,

Lenuța PREDA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 2 / 08.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 2 / 08.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 08.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 21.01.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 16.01.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu