Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 42 / 04.06.2025
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind DECONTAREA SUMEI DE 1.704 LEI REPREZENTAND CHELTUIELI DE TRANSPORT EFECTUATE DE CADRELE DIDACTICE SI/ SAU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT DE PE RAZA COMUNEI PLOPU, JUDETUL PRAHOVA, AFERENTA LUNII MAI/ 2025.

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

Raportul compartimentelor de resort

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Plopu

Comuna Plopu

Proiect de hotărâre

Nr. 42 din 04.06.2025

privind DECONTAREA SUMEI DE 1.704 LEI REPREZENTAND CHELTUIELI DE TRANSPORT EFECTUATE DE CADRELE DIDACTICE SI/ SAU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT DE PE RAZA COMUNEI PLOPU, JUDETUL PRAHOVA, AFERENTA LUNII MAI/ 2025.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

-Legea nr.9/2025, Legea bugetului de stat pe anul 2025;

-Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;

-art.127 lit.k), art.138 alin.(1), art.139 alin.(1) si alin.(2) lit.d) din Legea nr.198/2023, Legea invatamantului preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;

-art.5 alin.(2) si alin.(4) din Hotararea Guvernului nr.569/2015 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor pentru naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar din invatamantul preuniversitar de stat;

Ținând cont de:

-adresa emisa de Scoala Gimnaziala, comuna Plopu cu nr.595/02.06.2025, inregistrata in evidenta subscrisei sub nr.4716/03.06.2025;

-referatul contabilului Scolii Gimnaziale, comuna Plopu, emis cu nr.596/02.06.2025, inregistrat in evidenta subscrisei sub nr.4717/03.06.2025;

-lista abonamentelor pe luna mai/ 2025 emisa cu nr.597/02.06.2025 de Scoala Gimnaziala, comuna Plopu, inregistrata in evidenta subscrisei sub nr.4718/03.06.2025;

-hotararea nr.14/30.05.2025 emisa de Consiliul de Administratie al Scolii Gimnaziale, comuna Plopu si inregistrata in evidenta subscrisei sub nr.4719/03.06.2025;

Luând act de:

-referatul de aprobare nr.4721/03.06.2025 elaborat de primarul comunei Plopu;

-raportul de specialitate al referentului (agent agricol), inregistrat sub nr.4724/03.06.2025;

-raportul de specialitate nr.4723/03.06.2025 intocmit de consilierului (cheltuieli);

-raportul de avizare sub aspectul legalitatii nr.4725/03.06.2025 si anuntul referitor la elaborarea proiectului de act normativ nr.4726/03.06.2025, ambele intocmite de secretarul general al comunei Plopu;

-rapoartele de avizare nr.­_ _ _ _ si nr._ _ _ _ emise de comisiile de specialitate nr.1 si nr.2 ale consiliului local Plopu, inregistrate in evidenta subscrisei la data de _ _/06/2025;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei plopu

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1.   Decontarea cheltuielilor de transport la si de la locul de munca pentru cadrele didactice si/ sau personalul didactic auxiliar din unitatile de invatamant preuniversitar de stat de pe raza comunei Plopu, judetul Prahova, pe luna mai/ 2025, in cuantum de 1.704 lei.  

      

Art.2.   Prezenta hotarare se aduce la cunostinta publica prin publicarea acesteia pe platforma informatica “Monitorul Oficial Local Plopu” care se identifica prin adresa https://emol.ro/plopu-ph/ .

 

Art.3.   Cu ducerea la indeplinire a sarcinilor prezentei hotarari se incredinteaza primarul comunei Plopu prin compartimentul “Financiar-contabil” al primariei, precum si conducerea Scolii Gimnaziale, comuna Plopu.

 

Art.4.   Prezenta hotarare va fi comunicata Institutiei Prefectului - judetul Prahova, primarului comunei Plopu, Scolii Gimnaziale comuna Plopu, altor persoane, autoritati si institutii interesate prin grija secretarului general al comunei in conditiile si la termenele prevazute de legislatia in vigoare.

 

Art.5.  Alin.(1).  Prezenta hotarare se supune modalitatilor de sesizare la primarul comunei Plopu/ Institutia Prefectului judetul Prahova/ alte institutii abilitate, prin depunerea unei plangeri prealabile in termen de 30 de zile de la data comunicarii prezentei hotarari, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data emiterii actului/ data la care s-a luat la cunostinta de continutul acestuia pe orice cale.       

                         Termenele prevazute anterior sunt termene de prescriptie.

           Alin.(2). Persoana vatamata in dreptul recunoscut de lege sau in interesul legitim prin prezenta hotarare, nemultumita de raspunsul primit la plangerea prealabila sau care nu a primit nici un raspuns in termenul legal prevazut de Legea nr.554/2004, Legea contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, poate sesiza instanta de contencios administrativ competenta de la domiciliul/ sediul reclamantului – persoana fizica sau juridica de drept privat sau de la domiciliul/ sediul paratului in cazul reclamantului – autoritate publica, institutie publica sau asimilata acestora.

 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI PLOPU

Adrian BĂLĂNESCU

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PLOPU

Sofia MIHAI

Rezultate voturi