Art.1. Doamna consilier local Martonca Elena Mihaiela este ales preşedinte de şedinţă pentru conducerea şedintei Consiliului Local al comunei Ploscuteni si semnarea hotărârilor adoptate in sedinta extraordinara din data de 04 martie 2025 .
Art. 2. Preşedintele de şedinţă exercită următoarele atribuţii principale:
- conduce şedinţele Consiliului Local;
- supune votului consilierilor locali proiectele de hotărâri şi anunţă rezultatul votării,cu precizarea voturilor „pentru", a celor „împotrivă" şi a „abţinerilor" numărate şi evidenţiate de secretarul general al comunei în procesul-verbal al şedinţei;
-semnează procesul-verbal al şedinţei;
-asigură menţinerea ordinii, în condiţiile regulamentului de organizare şi funcţionare a consiliului local;
-supune votului consilierilor locali orice problemă care intră în competenţa de soluţionare a consiliului local;
-aplică, dacă este cazul, sancţiunile prevăzute la art. 233 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ sau propune Consiliului Local aplicarea unor asemenea sancţiuni, după caz;
Art. 3.Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Ploscuteni, prefectului judeţului Vrancea şi persoanei prevăzute la art. 1 și se aduce la cunoștință publică prin publicare în Monitorul Oficial Local de pe pagina de internet www.primaria-ploscuteni.ro.