Analizând temeiurile juridice, respectiv:
a) art.15alin.(2), art. 120 si art. 121alin.(1)si alin.(2) din Constitutia României, republicată;
b) art. 3, art. 4 si art. 6 paragraful 1 din Cartea europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;
c) art.80-84 din Legea nr.24/2000 privind normele de tehnica legislativă pentru elaborarea actelor normative, cu modificările si completarile ulterioare;
d) art. 1 si art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
e) art.4 alin.(2), art.8, art.9(5^2) art.11, art. 12si art. 14^1 din Legea nr.416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările si completarile ulterioare;
f) art.12, art.24, art.24^1, art.25si art. 52si anexa nr.2, anexa nr.4 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat, aprobate prin Hotarârea Guvernului nr.50/2011, cu modificările si completările ulterioare;
g) art. 17, art. 18 si art. 18^1alin. (5) din Legea nr. 277/2010 privind alocatia pentru sustinerea familiei, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
h) art. 10 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 277/2010 privind alocatia pentru sustinerea familiei aprobate prin Hotarârea Guvernului nr. 38/2011 cu modi:cările si completările ulterioare;
i) art. 9 alin.(9) art.113 din Legea nr. 292/2011 a asistentei sociale,cu modificarile si completarile ulterioare;
j) art.155 alin. (5) lit. c), art. 199, art.240 alin. (1) si art. 243 alin. (1) lit. a) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completarile ulterioare;
k) art.3 alin.(1) lit. n), art. 6 alin. (2) lit. d), alin.(7), art.7alin.(1),alin. (2), alin.(3) lit. c), art. 8 alin.(1), art. 14 alin. (4), (5), (7), art. 17, art. 18 alin. (2), art. 19 alin. (1), art. 25 alin. (1) lit. d), alin. (2) lit. b), art. 26, art. 28 alin. (4), art. 29, art. 33 alin. (7) si (8), art. 38, precum si anexele nr. 1 si 2 din Lega nr. 226/2021 privind stabilirea masurilor de protectie sociala pentru consumatorul vulnerabil de energie;
l) art. 5 alin.(1), alin.(8)-(10), art.26, art.27, art. 28 alin. (4), art. 30 alin. (3) lit. b), art. 37 si anexele nr. 2 si 3, 13 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 226/2021privind stabilirea măsurilor de protectie sociala pentru consumatorul vulnerabil de energie, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.073/2021;
Art. 1. Suplimentul pentru consumul de combustibili solizi si/sau petrolieri este de 151 beneficiari cu 3020,00 lei pentru luna MARTIE 2025.
Art.2. Titularii ajutoarelor prevăzute la art. 1, au obligatia să comunice în scris primarului, orice modificare survenită privind domiciliul, sau, după caz, resedinta, veniturile si numărul membrilor familiei in termen de 5 zile de la producerea acesteia.
Art.3. Cu drept de contestatie la instanta de contencios administrativ, în 30 de zile de la comunicare, după efectuare a procedurii prealabile.
Art.4. Dispozitia se comunică in termen legal:
- Institutiei Prefectului- Judetul Mehedinti, pentru controlul legalitătii,
- Compartimentului de asistentă socială,
- Titularilor ajutoarelor prevăzute la art. 1, în termen de 5 zile de la data emiterii, ulterior comunicării prefectului pentru controlul legalitătii;
- Agentiei Judetene pentru Plăti si Inspectie Socială Mehedinti.