Art.1. Se aprobă înregistrarea unității administrativ – teritoriale Comuna Puiești în Sistemul Național Electronic de Plată online a taxelor și impozitelor utilizând cardul bancar, și implicit înrolarea în sistemul „Ghișeul.ro” și implicit înrolarea în sistemul „Ghișeul.ro” și stabilirea modului în care este suportat comisionul bancar.
Art.2. Comisionul bancar perceput pentru plățile efectuate prin sistemul „Ghișeul.ro” aferent taxelor, impozitelor și a altor venituri ale bugetului local, utilizând cardul bancar vor fi suportate după cum urmează:
a) plătitor (contribuabil), pentru comisioanele aferente serviciilor de plată percepute de către furnizorul său de servicii de plată;
b) beneficiarul plății (Primăria Comunei Puiști) din bugetul local al Comunei Puiești, pentru comisioanele aferente serviciilor de plată percepute de către furnizorul său de servicii.
Art.3. Se mandatează Primarul comunei Puiești, domnul Ticu Vasile Cezar, pentru efectuarea demersurilor necesare în vederea selectării și contractării unui furnizor de servicii de acceptare a plăților electronice, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Art.4. Se aprobă plata online precum și plata la casieria instituției a taxelor și impozitelor locale prin utilizarea cardului bancar, prin intermediul mijloacelor electronice de plată.
Art.5. Primarul Comunei Puiești, prin Compartimentul financiar-contabil, impozite și taxe locale va asigura ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri.
Art.6. Prezenta hotărâre poate fi contestată de cei interesați la instanța competentă, în termenul prevăzut de lege.