Nr. 16 / 27.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică, respectiv a documentatiei de atribuire, aferente unei suprafete de teren, situat in comuna Runcu-sat Runcu în vederea amplasarii unei cutii postale digitale (Loker)

Inițiator proiect

Grigore-Adi CÎMPEANU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Gorj

Consiliul Local al comunei Runcu

Comuna Runcu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 16 din 27.03.2025

privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică, respectiv a documentatiei de atribuire, aferente unei suprafete de teren, situat in comuna Runcu-sat Runcu în vederea amplasarii unei cutii postale digitale (Loker)

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) prevederile art. 1777 - 1835 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, cu modificările și completările ulterioare; 

b) art.6, alin.(3), art.30, alin.(1), lit.”c” din Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, modificată și completată; 

c) art.129, alin.(2), lit.”c” și alin.(6), lit.”a”, art.332, art.333, art.334 și art.338 din O.U.G. nr.57/3 iulie 2019 privind Codul administrativ; 

Luând act de:

a) referatul de aprobare  la proiectul de hotarare privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică, respectiv a documentatiei de atribuire, aferente unei suprafete de teren, situat in comuna Runcu, sat Runcu în vederea amplasarii unei cutii postale digitale (Loker);

b)raportul de specialitate  întocmit de Serviciul financiar Contabilitate, salarizare, resurse umane si deservire  din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Runcu; 

c) avizele Comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Runcu;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei runcu

întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1.(1) Aprobă închirierea prin licitaţie publică a suprafetei de teren de 4,5 mp, situat in satul Runcu, comuna Runcu, ce face parte din CF 39131 Runcu, in vederea amplasarii unei cutii postale digitale  (Loker)  pentru ridicarea personala a coletelor.

 (2) Terenul menționat la art.1, alin.(1), se identifică, conform anexei nr.1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

(3)  Termenul de închiriere este de 2 ani, cu drept de prelungire cu acordul părţilor, prin act aditional cu actualizarea valorii chiriei cu indicele de inflație. 

Art.2. Preţul minim de pornire a licitaţiei este de 100 lei/m.p./luna. 

Art.3. Aprobă Documentația de atribuire, conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

Art.4.(1) Aprobă desemnarea reprezentanților Consiliului local al Comunei Runcu în Comisia de evaluare, după cum urmează: 

- domnul consilier  Petcoiu Constantin - membru; 

- domnul consilier  Arbagic Valentin Cosmin- membru; 

(2) Comisia de evaluare va fi compusa din 5 membrii, iar componenta acesteia va fi completata prin dispozitia Primarului Comunei Runcu din rândul functionarilor publici din aparatul de specialitate.

Art.5(1) Se împuternicește domnul Cîmpeanu Grigore-Adi, primarul comunei Runcu, județul Gorj să semneze în numele și pe seama Consiliului local Runcu, toate înscrisurile necesare pentru aducerea la îndeplinire a dispozițiilor prezentei hotărâri. 

(2) De asemenea, se deleagă Primarul comunei Runcu să semneze în numele și pe seama Consiliului Local Runcu contractul de închiriere al terenului, menționat la art.1 din prezenta hotărâre. 

Art.6. – Prezenta hotărâre se comunică: 

- Instituţiei Prefectului Judeţului Gorj; 

- Primarului comunei Runcu;

- Serviciului  financiar – contabilitate, salarizare, resurse umane si deservire”;

 - Persoanelor nominalizate la art.4. 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Constantin PETCOIU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI RUNCU,

Camelia VLĂDUȚ

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 16 / 27.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 16 / 27.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 03.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu