Nr. 23 / 30.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind reorganizarea Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă din Comuna Săcădat

Inițiator proiect

Adrian-Cristian FĂȘIE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Săcădat

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 23 din 30.04.2025

privind reorganizarea Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă din Comuna Săcădat

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art. 15 alin. (2), art. 120 alin. (1), art. 121 alin. (1) și alin. (2) din Constituția României, republicată;

b) art. 3, art. 4 și art. 9 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

c) art. 7 alin. (2) din Codul civil al României, adoptat prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările și completările ulterioare;

d) art. 13 lit. d, art.31 alin.3, a art.32 precum şi a art.33 din Legea nr. 307/12.07.2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

e) art. 14. Lit. „g” din Anexă la O.M.A.I. nr.163/28.02.2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;

f) Ordinul 51/2024 pentru aprobarea Criteriilor de performanţă privind constituirea, încadrarea şi dotarea serviciilor voluntare şi a serviciilor private pentru situaţii de urgenţă, cu modificările și completările ulterioare;

g) art. 10 lit. b din Legea nr. 481/2004 privind Protecţia Civila republicată, cu modificările și completările ulterioare;

h) art.129 alin.(2), lit.d), alin. (7), lit.h), precum și art.139 alin.(1)  din OUG nr.57 din 03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. referatul de aprobare nr. 67 din 16.04.2025 inițiat de către primarul comunei,
  2. raportul de specialitate nr. 68 din 16.04.2025 întocmit de către compartimentul de specialitate,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei săcădat

întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. Se reorganizează Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Categoria  V1 din Comuna Săcădat cu organigrama şi numărul de personal cuprins în Anexa nr.1 și Regulamentul de Organizare și funcționare a SVSU cuprins în Anexa nr.2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. În conformitate cu prevederile art.3 (alin. 3) din Ordinul nr. 51 din 15 martie 2024, la împlinirea termenului de 6 luni de la data intrării   a ordinului menționat anterior, avizul de înființare și avizul pentru sectorul de competență emis până la data intrării în vigoare a prezentului ordin, își încetează valabilitatea. 

Art.3. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează primarul Comunei Săcădat prin compartimentele de specialitate.

Art. 4. Prezenta Hotărâre se comunică prin grija secretarului primăriei: I.S.U. „ CRIŞANA” Bihor, Instituția Prefectului-județul Bihor; Primarul Comunei Săcădat; în format electronic, la pagina de internet www.primariasacadat.ro, în subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”. 


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Aurel TRIFA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SĂCĂDAT,

Nicoleta-Aurica COCA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 30.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 5
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 10
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 9
4 Numărul voturilor „PENTRU” 9
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 30.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.04.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 15.05.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 20.05.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu