Nr. 31 / 27.04.2023
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea ordinei de zi al şedinţei ordinară a consiliului local Săcueni din data de 27.04.2023

Inițiator proiect

Csaba BÉRES

Primarul orașului

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al orașului Săcueni

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 31 din 27.04.2023

privind aprobarea ordinei de zi al şedinţei ordinară a consiliului local Săcueni din data de 27.04.2023

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- prevederile art 133 alin 1, art. 134  și art.135 din O.U.G. nr.57/2019, privind codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

Ținând cont de:

- dispoziția nr. 132 din 21.aprile 2023 emisă de primarul orașului Săcueni pentru convocarea Consiliul local al orașului Săcueni

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al orașului săcueni

întrunit în a 7-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

          Articol unic: Se aprobă ordinea de zi al ședinței ordinare a Consiliului Local al orașului Săcueni din data de 27.aprilie 2023.    

         1. Proiect de hotărâre privind aprobarea indexării impozitelor și taxelor locale pentru anul fiscal 2024.     

                               Iniţiator: primarul oraşului

        2.Proiect de hotărâre privind actualizarea anuală cu rata inflației a chiriei instituită în condițiile prevederilor Legii nr.152/1998 privind înființarea Agenției Naționale pentru Locuințe.

                               Iniţiator: primarul oraşului

         3. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării prin leasing financiar a 2 utilaje de către Consiliul local al orașului Săcueni.

                               Iniţiator: primarul oraşului

          4. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării de prelungire a scrisorii de garanție din partea Fondului de Garantare a Creditului Rural – IFN – SA și plata comisionului pentru acordarea scrisorii de garanție privind proiectul „ÎNFIINȚARE CENTRU MULTIFUNCȚIONAL COMUNITAR, ORAŞ SĂCUENI”.

                               Iniţiator: primarul oraşului

           5. Proiect de hotărâre Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ din orașul Săcueni: Liceul Teoretic „PETOFI SANDOR” Săcueni, Școala Gimnazială „TOLDY” Sânnicolau de Munte și Liceul Tehnologic nr. 1 Cadea.

                               Iniţiator: primarul orașului

      6. Proiect de hotărâre privind aprobarea transmiterii dreptului de administrare împreună cu dreptul de folosință asupra imobilului situat în orașul Săcueni sat Sânnicolau de Munte înscris în Cartea Funciară nr. 51464.           

                               Iniţiator: primarul oraşului

           7. Proiect de hotărâre privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pe semestrul II al anului 2022.             

                               Iniţiator: primarul oraşului

          8. Proiect de hotărâre privind aprobarea unui schimb de apartamente ANL între d-l Boros Tamás și d-l Albert Sándor-Norbert.

                               Iniţiator: primarul oraşului        

      9.Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de amplasament şi delimitare a imobilului, cu suprafaţa de 1865 mp, reprezentând teren extravilan, categoria drum DE 1663, proprietate publică al Orașului Săcueni, situat în Orș.Săcueni, Sat. Ciocaia, Jud.Bihor                             

                              Iniţiator: primarul oraşului   

     10.Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de amplasament şi delimitare a imobilului, cu suprafaţa de 3109 mp, reprezentând teren extravilan, categoria drum DE 1666, proprietate publică al Orașului Săcueni, situat în Orș.Săcueni, Sat. Ciocaia, Jud.Bihor                               

                              Iniţiator: primarul oraşului   

         11 . Prezentarea raportului de activitate al primarului pe anul 2022.

         12. Prezentarea raportului de activitate al administratorului public pe anul 2022.

         13. Prezentarea raportului de activitate al consilierilor locali pe anul 2022. 

         14.Diverse.


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Stefan NAGY

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL ORAȘULUI SĂCUENI,

Gabriela GALAMB

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 31 / 27.04.2023

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 17
2 Numărul consilierilor locali în funcție 17
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 2
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 31 / 27.04.2023

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.04.2023
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 11.05.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 12.05.2023
5 Aducerea la cunoștință publică 15.05.2023
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu