Nr. 14 / 02.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea ordinii de zi pentru şedinţa ordinară din data de 02.04.2025.

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Sâniob

Comuna Sâniob

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 14 din 02.04.2025

privind aprobarea ordinii de zi pentru şedinţa ordinară din data de 02.04.2025.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

art. 135 alin. (7)  şi  art. 139 alin. (1), art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

Având în vedere Proiectul de hotărâre inițiat de primarul comunei, SÂNIOB,

Ținând seama de Dispoziţia nr. 37/27.03.2025, emisă de primarul comunei SÂNIOB, dispoziţie prin care se va stabili data, ora şi locul desfăşurării şedinţei precum şi ordinea de zi,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei sâniob

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1. - Se aprobă ordinea de zi pentru şedinţa ordinară din data de 02.04.2025, a Consiliului local al comunei SÂNIOB, astfel: 

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi pentru şedinţa ordinară din data de 02.04.2025.    

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 19.02.2025.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului local general de venituri și cheltuieli al Comunei Sâniob, respectiv bugetul activităților finanțate din venituri proprii, pentru anul 2025.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului  privind procedura de vânzare a bunurilor imobile aparținând domeniului privat al comunei Sâniob, județul Bihor.

 5.  Proiect de hotărâre privind actualizarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului privat al comunei Sâniob, judetul Bihor, 

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică, a imobilului – teren intravilan, în suprafaţă de 871 mp, situat în localitatea Cenaloș, identificat cu nr. cad. 54362, înscris în CF 54362 Sâniob, proprietatea privată a Comunei Sâniob.

7. Proiect de hotărâre privind prezentarea RAPORTULUI PRIMARULUI  DE INFORMARE PRIVIND STAREA ECONOMICA, SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI SANIOB, PE ANUL 2024

8. Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului primarului comunei Sâniob privind ducerea la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Local în anul 2024.

9. Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului primarului comunei Sâniob privind situatia gestionarii bunurilor si inventarierea patrimoniului comunei la sfarsitul anului 2024.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor in domeniul situaţiilor de urgenta pentru anul 2025, la nivelul comunei Sâniob, judeţul Bihor,

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de asigurare cu resurse umane, materiale şi financiare, necesare pentru gestionarea situaţiilor de urgenţă pe anul 2025.

12. Proiect de hotărâre privind modificarea Structurii organizatorice şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Sâniob.

13. Proiect de hotărâre privind indexarea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2026.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planurilor de amplasament si delimitare a unor imobile din comuna Sâniob în vederea constituirii de numere cadastrale noi și înscrierea in CF  a domeniului public/privat.

15. Prezentarea rapoartelor de activitate pe anul 2024 ale consilierilor locali din comuna Sâniob,

16. Diverse.

      Art. 2. - Prezenta hotărâre se comunică cu:

            -Instituţia Prefectului Judeţului Bihor,

            -Primarul comunei Sâniob,

            -dosarul şedinţei, Monitorul oficial.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ștefan-Adalbert ZATYKO

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SÂNIOB,

Maria-Elena MELA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 14 / 02.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 14 / 02.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 02.04.2025
2 Comunicarea către primar 08.04.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 15.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 08.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu