Nr. 18 / 02.04.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind actualizarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului privat al comunei Sâniob, judetul Bihor

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Sâniob

Comuna Sâniob

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 18 din 02.04.2025

privind actualizarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului privat al comunei Sâniob, judetul Bihor

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- art.87 alin.(5), art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. c), art. 354, art. 356 alin. (7) și art. 357 din OUG

nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

- art.553, art.557 alin.(2) si alin.(4) și art.888 din Legea nr.287/2009, privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;,

- art. 1, art. 2, art. 4, art. 5 alin. (1) și (3), art. 6 alin. (1) din Normele tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al comunelor, al orașelor, al municipiilor și al județelor, aprobate conform art. 1 din HGR nr. 392/2020.

- Legii nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica,republicata;

Ținând cont de:

- Referatul de aprobare al Primarului comunei Sâniob, înregistrat la nr. 580/ 12.03.2025;

- Raportul de specialitate al Compartimentului de resort nr.581/12.03.2025;

- Procesul verbal nr.525/07.03.2025, întocmit de către Comisia specială de inventariere a domeniului public și privat al comunei Sâniob;

- avizul consultativ al Comisiei de specialitate a Consiliului local Sâniob;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei sâniob

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1. - Se aprobă actualizarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului privat al comunei Sâniob, județul Bihor, însușit prin hotărârea Consiliului local Sâniob nr.76/26.10.2023, conform Anexa, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, astfel:

  1. Completări: după poziția nr. 10, se introduc cinci poziții noi, respectiv pozițiile nr. 11 - 15, conform anexa , care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Se dispune înscrierea imobilelor în Cartea funciară a comunei Sâniob, în proprietatea privată a comunei Sâniob, conform prevederilor legale.

Art. 3. - Stabilirea valorilor de inventar a bunurilor mobile și imobile care fac obiectul prezentei hotărâri se va face pe baza evaluării acestora de către Comisia specială stabilită prin dispoziția primarului, iar reevaluările de către un evaluator autorizat.

Art. 4. - Prezenta hotărâre va fi comunicată prin grija secretarului general al comunei Sâniob Instituției Prefectului - Județul Bihor și autorităţilor şi persoanelor interesate.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ștefan-Adalbert ZATYKO

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SÂNIOB,

Maria-Elena MELA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 18 / 02.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 18 / 02.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 02.04.2025
2 Comunicarea către primar 08.04.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 15.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 08.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 09.04.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu